SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Szafrański za darmo reklamuje platformę inwestycyjną Finax

Finansowy ekspert i bloger Michał Szafrański wraz z domem maklerskim Finax przygotował niestandardową reklamę, w której przekonuje do niskokosztowego inwestowania. To jego pierwsza reklama - nie wziął za nią pieniędzy. - W spocie nie epatujemy obietnicami sztabek złota w sejfie, bazujemy na merytoryce i edukacji - przekonuje Przemek Barankiewicz, country manager Finaxa.

Szafrański to jeden z najbardziej uznanych blogerów, podcasterów i ekspertów finansowych. O jego wpływowości świadczy fakt, że podczas ostatniego naboru powiększył swoją społeczności osób korzystających z płatnych treści „Klanu Finansowych Ninja” o 1238 subskrypcji, co dało mu przychód brutto na poziomie ponad 1 mln zł.

Teraz - razem z ekspertami słowackiego domu maklerskiego Finax - przygotował reklamę, w której przekonuje do niskokosztowego inwestowania. - Mam wrażenie, że razem z Finax przecieramy w Polsce szlaki dla inwestowania „dla mas” i robimy razem kawał dobrej roboty dla popularyzacji inwestowania poprzez ETF-y. Bez względu na to, czy będzie ono docelowo realizowane z robo-doradcą, czy bez niego. I to jest ten rodzaj wyzwań, które bardzo lubię, a które są po prostu przydatne społecznie - komentuje Michał Szafrański. -  Szeroka edukacja, popularyzacja inwestowania, odczarowywanie go i jednocześnie - zwiększanie konkurencyjności tego typu usług żebyśmy my - klienci - nie byli za bardzo „strzyżeni” - dodaje.

Przemysław Barankiewicz, country manager Finaxa, w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl mówi, że Szafrański nie wziął za reklamę ani jednego euro. - Ważne jest też to, że to trochę inna reklama. Jak sami ją określamy: to „finansowy infomercial" - podkreśla w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Barankiewicz. - Jesteśmy ciągle niewielką, niezależną firmą inwestycyjną, na dodatek z kraju, który Polakom nie kojarzy się z pieniędzmi (Słowacja). Nie mamy wielkich budżetów reklamowych, a nad Wisłą rywalizujemy z wielkim, lokalnymi grupami finansowymi. Musimy więc konkurować pomysłem.

Takim pomysłem dla Finaxa jest powiązanie inwestowania z edukacją finansową. - Sprzymierzeńcami w tej walce stali się blogerzy finansowi, z którymi dzielimy naszą misję, na czele z Michałem Szafrańskim. Stworzona właśnie reklama, w której nie epatujemy obietnicami emerytury w tropikach czy sztabek złota w sejfie, bazuje na merytoryce i edukacji. Michał, który zdobył dla nas połowę klientów w Polsce, nie wziął za nią ani jednego euro. Frajdę nam sprawia promowanie dobrego inwestowania w ciekawy sposób - dodaje Przemek Barankiewicz.

 

Michał Szafrański od lat prowadzi bloga Jakoszczedzacpieniadze.pl. Jest też autorem podcastu „Więcej niż oszczędzanie pieniędzy”. W tym roku uruchomił „Klan Finansowych Ninja”, czyli płatny pakiet usług dla społeczności osób zainteresowanych poszerzaniem swoich umiejętności finansowych. To zapewnia użytkownikom dostęp do treści premium, zamkniętego forum dyskusyjnego oraz umożliwia regularne sesje live Q&A z Szafrańskim. Subskrypcje można kupić na rok za 699 zł lub na 2 lata za 1199 zł. Szafrański to były dziennikarz. W 2016 roku wydał swój poradnik "Finansowy Ninja", a dwa lata później książkę - "Zaufanie, czyli waluta przyszłości".

Finax to firma oferująca usługi robo-doradcy dla inwestorów w Europie Środkowo-Wschodniej. Powstała w Bratysławie w 2017 roku, a od 2018 roku funkcjonuje jako dom maklerski regulowany przez Narodowy Bank Słowacji. W Przemysław Barankiewicz dołączył do jej zespołu w październiku ub.r. jako country manager w Polsce.

Dołącz do dyskusji: Michał Szafrański za darmo reklamuje platformę inwestycyjną Finax

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kung-fu panda
"W tym roku uruchomił „Klan Finansowych Ninja”, czyli płatny pakiet usług dla społeczności osób zainteresowanych poszerzaniem swoich umiejętności finansowych. To zapewnia użytkownikom dostęp do treści premium, zamkniętego forum dyskusyjnego oraz umożliwia regularne sesje live Q&A z Szafrańskim. Subskrypcje można kupić na rok za 599 zł lub na 2 lata za 999 zł." .... dobry "ninja". Trzepie kasiorkę aż miło.
odpowiedź
User
Małgo
Nie wierzę, że jeszcze ktoś się jeszcze na to nabiera XD
odpowiedź
User
os
"W tym roku uruchomił „Klan Finansowych Ninja”, czyli płatny pakiet usług dla społeczności osób zainteresowanych poszerzaniem swoich umiejętności finansowych. To zapewnia użytkownikom dostęp do treści premium, zamkniętego forum dyskusyjnego oraz umożliwia regularne sesje live Q&A z Szafrańskim. Subskrypcje można kupić na rok za 599 zł lub na 2 lata za 999 zł." .... dobry "ninja". Trzepie kasiorkę aż miło.


jedynym ninja w grupie tych ludzi jest on sam :)
odpowiedź