WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Działkowiec” liderem wśród pism ogrodniczych w lipcu, „Mój Piękny Ogród” straciła najwięcej

Gorący temat

Edyta Sadowska odchodzi z Grupy Onet-RASP, Marcin Biegluk szefem portfolio prasowego

27

Miesięczniki „Lego” najchętniej kupowanymi pismami dziecięcymi (dane za lipiec)

2017-10-26 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W lipcu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Nexo Knights”. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało „Lego Ninjago”, a na czele spadków znalazł się „Lego Friends. Magazyn” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Miesięczniki „Lego” najchętniej kupowanymi pismami dziecięcymi (dane za lipiec)

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada) w lipcu 2017 roku wyniosła 55 472 egz. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. tytuł zanotował wzrost wynoszący 26,97 proc. Na pozycję lidera awansował on z trzeciej lokaty.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce spadł siostrzany magazyn „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 53 799 egz. W porównaniu do lipca 2016 roku pismo to zanotowało stratę wynoszącą 13,59 proc. - największą w zestawieniu.

Podium uzupełnia magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska)  z wynikiem na poziomie 50 257 egz., niższym o 6,31 proc. niż rok wcześniej. W lipcu ub.r. tytuł ten był drugi.

4. lokatę (po awansie z 7.) zajął „Lego Friends. Magazyn” (również Media Service Zawada), którego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 31,41 proc. do 41 524 egz.

W lipcu 2017 roku w porównaniu do czerwca 2017 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 31,77 proc.) pochwalić się mogło „Lego Nexo Knights”.

Najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „Movie Star Planet” (Egmont Polska) - było to 26,02 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Lego Ninjago, Lego Nexo Knights, Auta, miesięcznik dziecięcy, zkdp

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia