Średnia widownia 12 odcinków formatu, nadanych w poniedziałki o 21.30, wyniosła 2,4 mln osób, co przełożyło się na 18,41 proc. udziału w grupie 4+ i 19,13 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. To nieco mniej niż rok temu, gdy TVN w tym czasie emitował “Szymon Majewski Show” - wtedy stacja miała 2,52 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 18,70 proc. i 20,43 proc.
Liderem rynku w paśmie emisji “Miliona w minutę” była TVP 2 z wynikiem w grupie 4+ na poziomie 21,15 proc. Publiczna stacja nadawała w tym czasie kulisy “M jak miłość” i program “Tomasz Lis na żywo”. Lepiej od TVN wypadł też Polsat z udziałem na poziomie 27,93 proc., emitujący filmy. TVN wygrał za to z TVP 1, której udział wyniósł 7,58 proc. Z kolei w grupie 16-49 nadawca “Miliona w minutę” był wiceliderem przed Polsatem.

Wpływy z reklam emitowanych przy programie wyniosły łącznie 24,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
W każdym odcinku “Miliona w minutę” na uczestników czekały nietypowe zadania, z którymi musieli sobie poradzić w 60 sekund, by wygrać tytułowy milion złotych. Prowadzącym program był Marcin Prokop, a za produkcję wykonawczą odpowiedzialna była firma Rochstar.

Telewizja TVN nie zdecydowała jeszcze, czy pokaże na swojej antenie kolejny sezon tego formatu.
Widownia “Miliona w minutę” odcinek po odcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu











