SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Młodzi bogowie z dziećmi reklamują ubezpieczenia w Prudentialu (wideo)

Zaczęła się kolejna kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Prudential Polska z przymrużeniem oka pokazująca ludzi jako młodych bogów. Akcję przygotowały firmy marketingowe BBDO Warszawa, Papaya Films i SMG Starcom.

Article

W kampanii promowane jest ubezpieczenie na życie dziecka z jednoczesnym długoterminowym planem oszczędzania na jego przyszłość. - Prudential chce w lekki i zabawny, ale jednocześnie dający do myślenia sposób pokazać, że czas płynie szybciej, niż myślimy. Niby wszyscy zdajemy sobie z tego sprawę, ale raczej niewiele robimy. Chcemy przekonać rodziców, że małym, comiesięcznym wysiłkiem finansowym mogą zabezpieczyć dobry start swojego dziecka w przyszłości i realizację jego najpilniejszych celów - opisuje przekaz reklam Tomasz Borchowiec, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential Polska.

Pierwsza kampania ubezpieczyciela, w której jego potencjalni klienci zostali pokazani jako młodzi bogowie, była prowadzona jesienią ub.r.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

 

Nowa akcja reklamowa jest realizowana w telewizji (kanały główne i tematyczne), kinach, internecie (m.in. reklamy display, wideo i performance, aktywności na facebookowym fanpage’u Prudentialu) oraz prasie.

Kreacją kampanii zajęła się agencja BBDO Warszawa, spoty (wyreżyserowane przez Sebastiana Pańczyka) wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, a grafiki ilustrująe mity o młodych bogach przygotował Paweł Jońca. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Młodzi bogowie z dziećmi reklamują ubezpieczenia w Prudentialu (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
abcdef
Ta reklama kipi złością, że jacyś tam ludkowie śmią nie ubezpieczać się w Prudentialu.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing