WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Hotele Golden Tulip z nową strategią, logo i hasłem

Gorący temat

Jakub Dymek pozywa Codziennik Feministyczny za tekst o gwałcie, chce przeprosin i zadośćuczynienia

2

Monday PR przekształca się w Monday. Magdalena Skarżyńska dyrektor zarządzającą

2017-11-21 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Firma Monday PR przeszła rebranding i przekształciła się w agencję komunikacji zintegrowanej Monday. Dyrektorem zarządzającym została Magdalena Skarżyńska.

Ewa Mittelstaedt Ewa Mittelstaedt

Rebranding założonej w 2006 roku agencji Monday obejmuje zmianę nazwy - dotychczasowy człon PR zastępuje agencja komunikacji zintegrowanej. Firma zmieniła także logotyp, siedzibę, ma nową stronę internetową Mondaypr.pl i wirtualne biuro prasowe.

Nowa struktura Monday składa się z trzech działów - consumer&gaming (zarządza nim Krzysztof Rygiel), corporate communication (zarządza Aleksandra Bobkowska) oraz digital (kieruje nim Adam Kozłowski). Na nowo utworzone stanowisko dyrektor zarządzającej powołano Magdalenę Skarżyńską, dotychczas senior account directora agencji.

Transformacja firmy obejmuje także poszerzenie działu digital (obecnie 9-osobowego), wzmocnienie kompetencji z obszaru gamingu i e-sportu, a także zatrudnienie ekspertów - w tym Aleksandry Bobkowskiej i Krzysztofa Rygla (oboje na stanowiskach senior communication managera) i Tomasza Relewicza (senior advisora).

- Ważne było dla mnie zachowanie kompetencji PR jako podstawy działalności, ponieważ to właśnie dzięki niej potrafimy tworzyć wartościowy kontent. Jako piarowcy doskonale rozumiemy wagę słowa (komunikatu) i zwracamy szczególną uwagę na jego dopasowanie do odbiorców. Utrzymanie wysokiej jakości usług PR, zbudowanie kompetencji w obszarze digital i połączenie tych dwóch filarów w ramach jednej firmy, tak żeby nie były osobnymi bytami ale funkcjonowały razem to czasochłonny proces - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Ewa Mittelstaedt, prezes zarządu Monday.

W tym roku do grona klientów firmy dołączyła m.in. HMD Global, wyłączny licencjobiorca telefonów Nokia, Ubisoft, Seagate czy Blizzard. Agencja zajmowała się także komunikacją premiery gry Sniper Ghost Warrior 3.

Autor: jd

Wiecej informacji: Monady agencja komunikacji zintegrowanej, Monday, rebranding, Magdalena Skarżyńska, Monday PR

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia