Multilac z nową kampanią od FCB&theMilkman

Marka Multilac, należąca do USP Zdrowie, wystartowała z nową kampanią, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na dbanie o mikrobiom jelitowy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Multilac z nową kampanią od FCB&theMilkman

Kampania będzie emitowana w telewizji i digitalu. Powstały łącznie 2 spoty 30-sekundowe ze skrótami do 15 sekund.

- Marka Multilac w swojej komunikacji zwraca szczególną uwagę na potrzebę regeneracji i odbudowy mikrobiomu jelitowego nie tylko w sezonie antybiotykowym. W nowej odsłonie kampanii wystartowaliśmy z komunikacją dotychczasowego portfolio oraz dwóch nowych suplementów diety - Multilac 60+ oraz Multilac Junior - mówi Justyna Strocka, senior brand manager marki Multilac.

Za kreację do mediów ATL i digital odpowiedzialna jest agencja reklamowa FCB&theMilkman, za produkcję Selfish3, za planowanie i zakup TV dom mediowy Wavemaker, digital Performics i LiquidThread.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe