SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„My Company Polska” chce konkurować z „Forbesem”

Wydawnictwo Tarsago Polska w środę 23 września br. wyda pierwszy numer miesięcznika biznesowego dla małych i średnich przedsiębiorców „My Company Polska”. - Tytuł wypełni niszę, która istnieje na rynku - mówi nam Dorota Goliszewska, redaktor naczelna pisma.

Dorota GoliszewskaDorota Goliszewska

- Adresatami naszego pisma będą przedsiębiorcy z sektora małych i średnich firm, które -  według danych GUS - wytwarzają 50 proc. PKB. Istniejące pisma biznesowe rzadko poruszają tematykę, która ich interesuje, skupiają się raczej na dużych firmach i korporacjach - mówi Wirtualnemedia.pl Dorota Goliszewska. W przeszłości pełniła ona funkcje zastępcy redaktora naczelnego oraz redaktor naczelnej w takich tytułach jak „Prawo i Gospodarka”, „Cash”, „Parkiet”, „Profit” oraz „Manager Magazine”.

Miesięcznik „My Company Polska” podzielony będzie na cztery sekcje. W pierwszej nazwanej „Know What” przedstawiane będą historie liderów firm i skuteczne strategie. W części „Dossier” redakcja przybliża reguły funkcjonowania wybranej branży lub gałęzi gospodarki.

- Najobszerniejsza będzie trzecia sekcja - „Know How”. Będzie to część poradnikowa z tekstami dotyczącymi finansów, inwestycji, ubezpieczeń, zarządzania, prawa i podatków oraz księgowości - opowiada Goliszewska.

Magazyn zamykać będzie sekcja „Lifestyle”, zawierająca materiały podróżnicze, motoryzacyjne oraz kulinarne. W piśmie znajdą się też komentarze ekspertów i felietony, w pierwszym numerze będą to teksty Tomasza Świderka i Włodzimierza Boguckiego.

Dorota Goliszewska podkreśla, że wyróżnikiem „My Company Polska” będą pogłębione, wieloźródłowe teksty oraz nowoczesna szata edytorska. Konkurentami pisma będą „Forbes” i „Pierwszy milion".

Redakcja magazynu liczy cztery osoby (bez studia graficznego pracującego dla wszystkich tytułów wydawnictwa), współpracuje z nim kilkanaście osób.  Sekretarzem redakcji pisma została Alicja Hendler, w przeszłości związana z „Businessman Magazine” i „Harvard Business Review Polska”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

 - Wielu autorów publikujących w „My Company Polska” pisało w przeszłości do ważnych magazynów biznesowych, w tym do “Profitu” i „Manager Magazin”, ale pozyskaliśmy do współpracy także kilku młodych ludzi, z wielkim potencjałem i pasją dziennikarską - mówi Goliszewska.

Uzupełnieniem drukowanego magazynu będzie portal MyCompanyPolska.pl, w którym znajdą się zarówno materiały z pisma jak i bieżące informacje.

- Wyróżnikiem serwisu będzie część z narzędziami do prowadzenia biznesu, w tym m.in. kalkulatory, wzory pism oraz darmowy program do fakturowania. Będzie to taki agregator narzędzi, które obecnie są porozrzucane w różnych miejscach w internecie - mówi redaktor naczelna „My Company Polska”.

Pierwszy numer pisma ukaże się w nakładzie 50 tys. egz. i w cenie 12,99 zł. Magazyn będzie dostępny w sieci Empik, salonikach prasowych, na stacjach benzynowych oraz w prenumeracie. Wydawca nie podaje, jakiej sprzedaży miesięcznika oczekuje. Wejście „My Company Polska” na rynek wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji (kanały informacyjne), prasie, radiu, internecie oraz na outdoorze.

Wydawcą „My Company Polska” jest Tarsago Polska, firma specjalizująca się w direct marketingu oraz wydawca miesięcznika „Reader’s Digest” oraz dwumiesięcznika „Witaj w Podróży”.

Dołącz do dyskusji: „My Company Polska” chce konkurować z „Forbesem”

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dsf
"Forbes" to taki biznespudel. Oceniam po poziomie artykułów linkowanych na Onecie.
odpowiedź
User
da-NONE
"Forbes" to taki biznespudel. Oceniam po poziomie artykułów linkowanych na Onecie.


O, czytelnik Forbesa! A nie, przepraszam, Pan Znawca z internetu.
odpowiedź
User
gff
głupi tytuł
odpowiedź