Na Facebooku jakość odpowiedzi od marki ważniejsza od szybkości jej udzielenia

86% osób całkowicie satysfakcjonuje kilkugodzinny czas reakcji na swoją skargę na Facebooku - wynika z badania SW Research.

km
km
Udostępnij artykuł:
Na Facebooku jakość odpowiedzi od marki ważniejsza od szybkości jej udzielenia

Ponad połowa badanych deklaruje, że na wartościową odpowiedź ze strony marki może poczekać dobę, a 1/5 badanych dopuszcza otrzymanie wiadomości nawet w ciągu kilku dni.

Liczby te wskazują, że dla użytkowników najważniejsze jest, aby wiadomość czy komentarz naprawdę odpowiadały na problem, a skupianie się tylko na wskaźnikach responsywności nie jest wskazane.

grafika

Badanie zostało przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Grupy On Board Think Kong we wrześniu 2016 r., metodą wywiadów on-line (CAWI), na reprezentatywnej grupie 1209 osób korzystających z Facebooka.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu

Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu

Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny

Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny

Alicja Caban rozwija performance w Ancy

Alicja Caban rozwija performance w Ancy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Prezydent Nawrocki spotkał się z przedstawicielami Mety

Prezydent Nawrocki spotkał się z przedstawicielami Mety