Na Instagramie media tradycyjne bez szans z blogerami i youtuberami. Na czele Suchar Codzienny, AbstrachujeTV i reZigiusz (TOP15)

Wśród polskich marek mediowych najpopularniejszych na Instagramie przeważają blogerzy, youtuberzy i humorystyczne profile. Jedyną znaną marką wywodzącą się z mediów tradycyjnych jest Kuba Wojewódzki. Najwięcej obserwujących mają Suchar Codzienny, AbstrachujeTV i reZigiusz.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Na Instagramie media tradycyjne bez szans z blogerami i youtuberami. Na czele Suchar Codzienny, AbstrachujeTV i reZigiusz (TOP15)

Z danych firmy SoTrender wynika, że instagramowy profil Suchar Codzienny na koniec kwietnia br. miał 979,1 tys. obserwujących, o 30,8 tys. więcej niż miesiąc wcześniej (to 3 proc. w górę). Suchar Codzienny, publikujący śmieszne grafiki i klipy, funkcjonuje jako serwis internetowy oraz konta na Instagramie, Facebooku i Twitterze.

Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły profile youtuberów: twórców AbstrachujeTV (z 697,1 tys. obserwujących) i reZugiusza (z 572,2 tys.). Oba zyskały w minionym miesiącu po 22-25 tys. użytkowników.

Największe wzrosty popularności zanotowały w kwietniu znajdujące się na kolejnych pozycjach konta youtuberek Littlemooonster 96 (Angelika) i Red Lipstick Monster. Pierwsza zyskała 36,8 tys. obserwujących (to wzrost o 7 proc.), a druga - 38,1 tys. (8 proc. w górę).

Najwyższy wzrost procentowy zanotował profil Kuby Wojewódzkiego - 12 proc. Wojewódzki to jedyna w zestawieniu osoba i marka wywodząca się z mediów tradycyjnych. Dziennikarz jest też jednak mocno aktywny w social media - jego fanpage facebookowy ma obecnie nieco ponad 685 tys. użytkowników, natomiast profil twitterowy - jedynie 9 tys. followersów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/instagram-z-nowym-logo-i-zmienionym-interfejsem-wideo ##

grafika

W kwietniu zdecydowanie najwięcej komentarzy i polubień pojawiło się na profilu Suchara Codziennego - 6,32 mln. 1,66 mln takich aktywności wykonano na profilu Obrazkizrepostujpl, a po 1-1,2 mln na kolejnych sześciu kontach.

W ostatniej piątce rankingu znalazły się profile marek wywodzących się spoza internetu: kanału Eska TV (496,3 tys. aktywności) i Kuby Wojewódzkiego (438,6 tys.).

grafika

Na wszystkich profilach polubień wpisów pojawiło się wielokrotnie więcej niż komentarzy. W przypadku Suchara Codziennego polubień było prawie 64 razy więcej niż komentarzy, na Obrazkizrepostujpl - 61 razy więcej, a na profilu Marity Surmy (znanej też jako Deynn) - 43 razy więcej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/robert-lewandowski-suchar-codzienny-i-joanna-kuchta-z-najpopularniejszymi-polskimi-kontami-na-instagramie_1 ##

grafika

Łącznie na profile Suchara Codziennego wykonano w kwietniu 7 mln różnych aktywności, parę razy więcej niż na zajmujących kolejne miejsca kontach Obrazkizrepostujpl (1,85 mln), Littlemooonster 96 (1,3 mln) i Bezlitosnych Kobiet (1,3 mln).

Przy czym biorąc po uwagę różną liczbę obserwujących poszczególne profile, zdecydowanie najbardziej interaktywne było konto Obrazkizrepostujpl - wyrażający to wskaźnik miał wartość 37,1 tys. W przypadku konta Suchara Codziennego ten wskaźnik wyniósł 7,2 tys., na profilu Demotywatorypl - 5,6 tys., a dla pozostałych kont z rankingu nie przekroczył 5 tys.

grafika

Wpisy, które uzyskały najwięcej komentarzy i polubień, zamieścili Suchar Codzienny (71,4 tys.), Marita Surma (68,7 tys.) i Littlemooonster 96 (65,4 tys.).

Znacznie mniej interakcji wywołały najpopularniejsze wpisy Red Lipstick Monster (45,9 tys.) i AbstrachujeTV (42,5 tys.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"