Na Instagramie media tradycyjne bez szans z blogerami i youtuberami. Na czele Suchar Codzienny, AbstrachujeTV i reZigiusz (TOP15)

Wśród polskich marek mediowych najpopularniejszych na Instagramie przeważają blogerzy, youtuberzy i humorystyczne profile. Jedyną znaną marką wywodzącą się z mediów tradycyjnych jest Kuba Wojewódzki. Najwięcej obserwujących mają Suchar Codzienny, AbstrachujeTV i reZigiusz.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Na Instagramie media tradycyjne bez szans z blogerami i youtuberami. Na czele Suchar Codzienny, AbstrachujeTV i reZigiusz (TOP15)

Z danych firmy SoTrender wynika, że instagramowy profil Suchar Codzienny na koniec kwietnia br. miał 979,1 tys. obserwujących, o 30,8 tys. więcej niż miesiąc wcześniej (to 3 proc. w górę). Suchar Codzienny, publikujący śmieszne grafiki i klipy, funkcjonuje jako serwis internetowy oraz konta na Instagramie, Facebooku i Twitterze.

Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły profile youtuberów: twórców AbstrachujeTV (z 697,1 tys. obserwujących) i reZugiusza (z 572,2 tys.). Oba zyskały w minionym miesiącu po 22-25 tys. użytkowników.

Największe wzrosty popularności zanotowały w kwietniu znajdujące się na kolejnych pozycjach konta youtuberek Littlemooonster 96 (Angelika) i Red Lipstick Monster. Pierwsza zyskała 36,8 tys. obserwujących (to wzrost o 7 proc.), a druga - 38,1 tys. (8 proc. w górę).

Najwyższy wzrost procentowy zanotował profil Kuby Wojewódzkiego - 12 proc. Wojewódzki to jedyna w zestawieniu osoba i marka wywodząca się z mediów tradycyjnych. Dziennikarz jest też jednak mocno aktywny w social media - jego fanpage facebookowy ma obecnie nieco ponad 685 tys. użytkowników, natomiast profil twitterowy - jedynie 9 tys. followersów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/instagram-z-nowym-logo-i-zmienionym-interfejsem-wideo ##

grafika

W kwietniu zdecydowanie najwięcej komentarzy i polubień pojawiło się na profilu Suchara Codziennego - 6,32 mln. 1,66 mln takich aktywności wykonano na profilu Obrazkizrepostujpl, a po 1-1,2 mln na kolejnych sześciu kontach.

W ostatniej piątce rankingu znalazły się profile marek wywodzących się spoza internetu: kanału Eska TV (496,3 tys. aktywności) i Kuby Wojewódzkiego (438,6 tys.).

grafika

Na wszystkich profilach polubień wpisów pojawiło się wielokrotnie więcej niż komentarzy. W przypadku Suchara Codziennego polubień było prawie 64 razy więcej niż komentarzy, na Obrazkizrepostujpl - 61 razy więcej, a na profilu Marity Surmy (znanej też jako Deynn) - 43 razy więcej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/robert-lewandowski-suchar-codzienny-i-joanna-kuchta-z-najpopularniejszymi-polskimi-kontami-na-instagramie_1 ##

grafika

Łącznie na profile Suchara Codziennego wykonano w kwietniu 7 mln różnych aktywności, parę razy więcej niż na zajmujących kolejne miejsca kontach Obrazkizrepostujpl (1,85 mln), Littlemooonster 96 (1,3 mln) i Bezlitosnych Kobiet (1,3 mln).

Przy czym biorąc po uwagę różną liczbę obserwujących poszczególne profile, zdecydowanie najbardziej interaktywne było konto Obrazkizrepostujpl - wyrażający to wskaźnik miał wartość 37,1 tys. W przypadku konta Suchara Codziennego ten wskaźnik wyniósł 7,2 tys., na profilu Demotywatorypl - 5,6 tys., a dla pozostałych kont z rankingu nie przekroczył 5 tys.

grafika

Wpisy, które uzyskały najwięcej komentarzy i polubień, zamieścili Suchar Codzienny (71,4 tys.), Marita Surma (68,7 tys.) i Littlemooonster 96 (65,4 tys.).

Znacznie mniej interakcji wywołały najpopularniejsze wpisy Red Lipstick Monster (45,9 tys.) i AbstrachujeTV (42,5 tys.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej