SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Na Przejazd” - magazyn dla klientów pociągów regionalnych

6 listopada br. na rynku zadebiutuje lifestylowy magazyn „Na Przejazd”. Tytuł dystrybuowany będzie za darmo w kasach biletowych i pociągach samorządowych spółek jak m.in. Przewozy Regionalne, Koleje Śląskie, SKM Trójmiasto czy Arriva.

„Na Przejazd” - magazyn dla klientów pociągów regionalnych

Wydawcą „Na Przejazd” jest spółka KOW media&marketing, która wydaje także lifestylowe pismo „W Podróży”, adresowane do podróżujących pociągami PKP Intercity.

- Chcieliśmy stworzyć podobny magazyn, ale kierowany do innej grupy docelowej. Naszymi partnerami zostało siedem z dziewięciu spółek kolei regionalnych, które lekko dofinansowują i dystrybuują miesięcznik - mówi nam Maciej Faryna, project manager w KOW media&marketing.

W miesięczniku znajdą się artykuły dotyczące podróży, kulinariów, zdrowia, wywiady ze znanymi osobami, a także przegląd nowinek technologicznych i rekomendacje kulturalne. Felietonistami tytułu będą Beata Pawlikowska i Tomasz Kin. W pierwszym numerze „Na Przejazd” czytelnicy przeczytać będą mogli m.in. wywiady z Ewą Farną i Tomaszem Majewskim, a także fragmenty nowej książki Pawlikowskiej „Blondynka na Jawie”.

Magazyn liczyć będzie 48 stron, a początkowy nakład miesięcznika wyniesie 35 tys. egz. (być może zostanie on podniesiony z początkiem 2013 roku). Redaktorem naczelnym „Na Przejazd” została Agnieszka Pietrzak. Reklamy w tytule samodzielnie sprzedaje wydawca.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Na Przejazd” - magazyn dla klientów pociągów regionalnych

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TA
Ku**a!!! Niech w pociągach częściej i dokładniej sprzątają, a w kiblach mydło i ręczniki dają, a nie gazetki...
0 0
odpowiedź
User
Za długi
48 stron, za długi
0 0
odpowiedź
User
Boguś
Aha i jeszcze jedno ręczników dac w kiblach nie mogą, bo zaraz hołota pokradnie albo przez okno powyrzuca. A sprzątanie, no cóż, to kosztuje duzo więcej niz kilka gazetek...
1 0
odpowiedź
User
dziedzic/pruski
Za krótki!
Powinien liczyć co najmniej 148 stron, żeby było co poczytać w pociągu opóźnionym o 148 minut. Swoją drogą "kolejowy magazyn lifestylowy" to świetny pomysł na przyjemne wydanie kupy pieniędzy. I jakie to praktyczne: można będzie położyć go sobie na zaświnionym siedzeniu.
0 0
odpowiedź
User
Kadrowy
Chcę, aby pieniądze z moich podatków oraz dochód z biletów wydawano na polepszenie usług kolejowych i taboru, a nie jakieś kupy, które trafiają do kosza, a w redakcjach znajdują zatrudnienie niedouczeni koledzy i rodzina
0 0
odpowiedź
User
Głos rozsądku
@Kadrowy
A wiesz ile wagonów można wyremontować za koszt produkcji takiego pisma? Hmmm... czyżby zero? Apeluję o umiar. Kwestie wizerunkowe też są ważne, a sprawy spóźnień i modernizacji to zupełnie inna skala kosztów niż wydawanie gazetki pokładowej.

Ja tam chętnie poczytam.
0 0
odpowiedź
User
podróżniczka
ja też chetnie poczytam :) W związku z tym, iż czesto podróżuję jestem stała czytelniczką pisma W podróży, dlatego też z niecierpliwością czekam na nowy custom :) trzymam kciuki !
0 0
odpowiedź
User
Chlor
Hahah przynajmniej będzie czym dupę podetrzeć bo papieru tam u nich niedostatek ;D
0 0
odpowiedź
User
miki
to "kręcenia lodów" ciąg dalszy... wydawanie gazetki dla klientów, jak najbardziej tak! Ale wpierwej trzeba posprzątać wagony, umyć kible i zapewnić punktualność jazdy, potem można sobie wydawać gazetki... a u nas, najpierw gazetka, a cała reszta niech leży. Pewnie w drugim wydaniu przeczytamy wywiad-rzekę z Panią prezes....
0 0
odpowiedź
User
Krzysztof
Tak, pociągi powinny spełniać przede wszystkim funkcję wychodków, dlatego stan ich toalet tak wszystkich interesuje. Śmieszny to argument - nie powinni wydawać czasopisma, bo mają brudno w kiblach.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing