„Na sygnale” ogląda ponad 2 mln widzów. TVP2 liderem rynku

Jesienny sezon serialu „Na sygnale” ogląda średnio 2,02 mln osób. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji jest liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów i trzecia w grupie komercyjnej 16-49.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Na sygnale” ogląda ponad 2 mln widzów. TVP2 liderem rynku
od lewej Monika Mazur, Dariusz Wieteska, Wojciech Kuliński i Konrad Darocha; fot. Artrama/Paweł Niemyjski

W tym roku Telewizja Polska zdecydowała się rozpocząć emisję premierowych odcinków „Na sygnale” o tydzień wcześniej niż większość jesiennych premier. W pierwszym tygodniu (tj. od 22 do 26 sierpnia br.) serial był pokazywany codziennie o godz. 20.40 (tuż po popularnych „Barwach szczęścia”, które też wystartowały wcześniej). Natomiast od 31 sierpnia produkcja jest już pokazywana w swoim tradycyjnym paśmie - w środy o 21.45.

Średnia oglądalność ośmiu odcinków najnowszej edycji serialu (tj. pokazanych w okresie od 22 sierpnia do 14 września br.) wyniosła 2,02 mln osób, co przełożyło się na 14,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Meassurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek „Na sygnale” z 7 września br., który zainteresował 2,73 mln widzów. Wszystkie trzy topowe odcinki, to emisje środowe o 21.45.

Trzy topowe odcinki „Na sygnale”

TVP2 w czasie emisji jesiennego sezonu „Na sygnale” wygrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVP1, co przekłada się na 11,49 proc. udziału. Trzeci jest TVN (10,62 proc.), a czwarty - Polsat (8,90 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest TVN, a dalsze miejsca zajmują: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Z kolei średnia widownia odcinków serialu ze standardowej pory emisji (środy o 21.45), w okresie od 31 sierpnia do 14 września br., wyniosła 2,51 mln osób. Udziały produkcji w rynku wyniosły odpowiednio 18,60 proc. i 13,93 proc.

Podczas emisji tych odcinków Dwójka ma zdecydowanie wyższą oglądalność, niż jej konkurenci. Drugie miejsce zajmuje TVN, emitujący w tym czasie gł. finał „Domu marzeń” oraz reality-show „Azja Express”, co przekłada się na 11,23 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (gł. filmy dokumentalne, „Hit Hit Hurra!” oraz mecz Ligi Mistrzów Legia Warszawa - Borusia Dortmund; 9,19 proc.), a czwarty - Polsat (film fabularny, „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” i początek „Rinke za kratami”; 9 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej TVP2 jest wiceliderem za TVN. Trzeci jest Polsat, a czwarta - TVP1.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu - pasmo środowe o 21.45

Te odcinki „Na sygnale” gromadzą minimalnie mniej widzów, niż start produkcji rok temu. Wówczas serial po czterech odcinkach (tj. w okresie od 2 do 23 sierpnia ub.r.) oglądało średnio 2,56 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 19,52 proc. oraz 14,70 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele