SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Na sygnale” zyskało 470 tys. widzów. TVP2 zdecydowanym liderem

Czwarty sezon serialu „Na sygnale” ogląda średnio 2,56 mln osób, o 470 tys. widzów więcej, niż w analogicznym okresie ub.r. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego.

od lewej Monika Mazur, Dariusz Wieteska, Wojciech Kuliński i Konrad Darocha; fot. Artrama/Paweł Niemyjskiod lewej Monika Mazur, Dariusz Wieteska, Wojciech Kuliński i Konrad Darocha; fot. Artrama/Paweł Niemyjski

Premierowe odcinki „Na sygnale 4” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 21.45 (tuż po popularnym serialu „Na dobre i na złe”), począwszy od 2 września 2015 roku. Z danych Nielsen Audience Meassurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność pierwszych czterech odcinków czwartej edycji serialu wyniosła 2,56 mln osób, co przełożyło się na 19,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 14,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się czwarty odcinek „Na sygnale”, który zainteresował 2,82 mln widzów.

Trzy topowe odcinki „Na sygnale”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

23-09-2015

2 822 123

21,19%

16-09-2015

2 613 572

19,80%

09-09-2015

2 526 335

19,32%

W porównaniu do drugiej serii, emitowanej w analogicznym okresie rok wcześniej, „Na sygnale” zyskało 470 tys. widzów. Wówczas serial po trzech odcinkach oglądało średnio 2,09 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 15,55 proc. oraz 10,88 proc. (więcej na ten temat).

TVP2 w czasie emisji „Na sygnale” wygrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje Polsat, emitujący w tym czasie „Top chefa” oraz „Rinke za kratami”, co przekłada się na 11,13 proc. udziału. Trzeci jest TVN („Żony Hollywood”; 8,25 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Po prostu. Program Tomasza Sekielskiego”; 6,50 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest Polsat, a dalsze miejsca zajmują: Dwójka, TVN i Jedynka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2 - Na sygnale 4

2 557 385

19,52%

14,70%

Polsat

1 458 358

11,13%

16,58%

TVN

1 080 963

8,25%

10,18%

TVP1

851 920

6,50%

4,55%

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wyniósł 7,16 proc.

Dołącz do dyskusji: „Na sygnale” zyskało 470 tys. widzów. TVP2 zdecydowanym liderem

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jakub T.
Myślałem, TVP 2 to już klapa. Jednak ten serial im naprawdę wyszedł. To najlepszy nowy serial w Polsce od kilku lat.
odpowiedź
User
Em
Serial Na sygnale jedyny który oglądam.Sympatyczni aktorzy ,a serial jest najlepszy .
odpowiedź
User
Woj
W przeciwieństwie do większości polskich seriali coś tam się dzieje i jest jakaś akcja.
odpowiedź