Najlepiej w Play, najgorzej w Orange - jak klienci oceniają sieci komórkowe?

Najbardziej zadowoleni ze swojej sieci komórkowej są klienci Play, natomiast najmniej - użytkownicy Orange. Przy czym różnice w satysfakcji są nieznaczne - wszystkie główne telekomy oceniono na czwórkę.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Play we wszystkich kategoriach usług otrzymał od swoich klientów średnie oceny na poziomie 4,2-4,3 w pięciopunktowej skali zadowolenia, a Orange - 3,9-4,1. Natomiast użytkownicy Plusa i T-Mobile ocenili swoje sieci na 3,9-4,2.

 

grafika

Klienci Play najbardziej usatysfakcjonowani są oferowanymi telefonami, usługami, promocjami i rabatami oraz cenami - całkowite zadowolenie z tych elementów oferty deklaruje po ponad 40 proc. użytkowników. Natomiast z żadnego z elementów oferty sieci niezadowolonych nie jest więcej niż 3,5 proc. użytkowników.

grafika

W przypadku Orange całkowite zadowolenie z niektórych usług deklaruje ponad 30 proc. klientów. Z kolei mocno nieusatysfakcjonowani z dostępności obsługi i linii informacyjnych oraz cen w tej sieci jest po ponad 5,5 proc. jej użytkowników.

grafika

Wśród klientów T-Mobile ponad jedna trzecia jest zupełnie zadowolona z zakresu oferowanych im usług, a prawie jedna trzecia - z atrakcyjności telefonów. Z drugiej strony oferowane telefony mocno nie satysfakcjonują prawie 6,5 proc. użytkowników tej sieci, a obowiązujące w niej ceny - prawie 6 proc. klientów.

grafika

Plus w oczach swoich klientów najlepiej wypada - oprócz ogólnej oceny - pod względem zakresu oferowanych usług. Jedynym elementem oferty sieci, z którego wyraźne niezadowolenie deklaruje więcej niż 3 proc. jej klientów, jest zakres oferowanych usług.

grafika

Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej przez firmy PBS DGA i CBM Indicator od 22 listopada do 2 grudnia br. Sondaże - w formie bezpośrednich wywiadów kwestionariuszowych twarzą w twarz - zrealizowano w całym kraju na grupie 1,6 tys. osób w wieku minimum 15 lat reprezentatywnej pod względem miejsca zamieszkania. 1356 z tych osób zadeklarowało korzystanie z telefonu komórkowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]