Najwięcej klientów swoje numery przeniosło do Play

Statystyki przenoszenia numerów w Polsce w 2009 r. w sieciach komórkowych: Play, Orange, Plus i Era.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Według danych PTK Centertel saldo przyjścia/odejścia jakim wykazali się najwięksi operatorzy w 2009 roku w zaokrągleniu do tysiąca wygląda następująco: Play + 213 tys; Orange - 38 tys; Plus - 76 tys; Era - 101 tys. Jeśli chodzi o przeniesienie numeru klienci najczęściej wybierali: Play (220 tys); Orange (80 tys); Plus (62 tys); Era (47 tys) i mBank (3 tys).

"Wynika z tego, że z W3 najlepiej udało się nam przekonać klientów do swojej oferty. Co więcej, kiedy weźmiemy pod uwagę tylko najbardziej pożądany rynek klientów biznesowych to możemy pochwalić się tym, że aż 1/3 więcej firm zdecydowała się przenieść numer do Orange niż od nas odeszła." - napisał na swoim blogu Wojciech Jabczyński rzecznik Grupy TP.

"Na koniec mała refleksja. Patrząc na nakłady finansowe na kampanię marketingową, wynajęcie do boju Andrzeja Sołtysika i pracę włożoną w popularyzację MNP, to spodziewałem się lepszego wyniku Playa." - dodał rzecznik Grupy TP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych