Ostecx Créative wprowadza napój z chmielem Hopsoda

Na rynku zadebiutowała Hopsoda - bezalkoholowy napój, który łączy egzotyczne owoce z chmielem. Producentem napoju i pomysłodawcą marki jest agencja Ostecx Créative.

km
km
Udostępnij artykuł:
Ostecx Créative wprowadza napój z chmielem Hopsoda

Nazwa Hopsoda powstała z połączenia angielskiego słowa "hop", co oznacza chmiel, oraz słowa "soda", które odnosi się do kategorii napojów gazowanych.

Pierwsza odsłona Hopsody to Owoc Yuzu - kompozycja smakowa azjatyckiego super-cytrusa łączącego w sobie smaki wielu cytrusów i amerykańskiego chmielu Cascade. Wkrótce na rynku mają pojawić się kolejne warianty smakowe Hopsody.

Napój jest gazowany i nie zawiera substancji konserwujących. Opakowanie to butelka bezzwrotna o pojemności 0,33 l z kapslem typu twist off.

grafika

Producentem napoju i pomysłodawcą marki jest Ostecx Créative. Napój jest częścią większego projektu agencji - Craft Jungle, czyli marki zajmującej się projektowaniem i produkcją odzieży oraz gadżetów dla fanów piwa rzemieślniczego oraz realizacją innych projektów krążących wokół craftu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP