Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w maju 2013 roku wyniosła 42 357 egz. i była o 9,37 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Był to największy spadek w zestawieniu.
Na drugiej lokacie znalazł się także wydawany przez G+J „NG Traveler”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wzrósł o 2,26 proc. i uplasował się na poziomie 28 951 egz.
Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W maju br. sprzedał się on w liczbie 13 825 egz., po spadku o 0,20 proc.
Z kolei największy wzrost zanotował plasujący się na czwartym miejscu magazyn „Podróże” (Murator). Jego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu zwiększyła się bowiem o 11,30 proc. i wyniosła 10 384 egz.

W maju 2013 roku w porównaniu do kwietnia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 18,88 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Voyage”. Z kolei jedyny spadek w tym ujęciu odnotował „National Geographic Polska” - było to 3,87 proc.











