SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Nestle premiuje gotówką zakup płatków śniadaniowych

Pod hasłem „Pełne ziarno pełna kasa” ruszyła ogólnopolska loteria producenta płatków śniadaniowych marki Nestlé (produkowanych przez Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Marketer pracuje przy niej z agencjami Unique One, MEC, McCann.

Article

Loteria trwa od 1 lipca do 30 września br. Aby wziąć udział w niej udział należy kupić jednorazowo płatki nestlé biorące udział w promocji (ini minis, strawberry minis, nesquik, nesquik alphabet, nesquik duo, chocapic, cheerios miodowy, cookie crisp, lion), a następnie dokonać zgłoszenia na stronie nestle-cereals-lottery.com. W loterii można wygrać 100 lub 500 złotych, a ponieważ jest ona oparta na mechanizmie winning moments, uczestnicy od razu dowiadują się czy wygrali. Na koniec loterii wszystkie zgłoszenia będą brały udział w losowaniu pięciu nagród głównych, po 10 tys. zł każda.

Agencja Unique One est odpowiedzialna za organizację i obsługę loterii,  zaprojektowanie strony dedykowanej akcji, dla Polski i czterech innych krajów: Czech, Słowacji, Rumunii i Estonii oraz przygotowanie materiałów POS, które także są adaptowane na lokalne języki pozostałych czterech rynków. Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa w telewizji, internecie i na billboardach przy sklepach Tesco.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Za przygotowanie spotu telewizyjnego odpowiada agencja McCann oraz studio produkcyjne Orka a za kampanię na Facebook’u - dom mediowy MEC oraz agencja MEC Wavemaker.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nestle premiuje gotówką zakup płatków śniadaniowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jak
Co mnie obchodzi, że pełne ziarno skoro to sam cukier jest? Jakby to miało jakąkolwiek wartość dla dzieci to niepotrzebne byłoby naciąganie na kupno przez loterię. Zamiast dziecku dać coś porządnego na śniadanie to mu wciskacie takie bezwartosciowe gówno.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing