Netflix chce pozyskać 1,5 mld dolarów z obligacji

Platforma streamingowa Netflix planuje w najbliższym czasie emisję obligacji o szacunkowej wartości 1,5 mld dolarów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Netflix chce pozyskać 1,5 mld dolarów z obligacji
fot. Shutterstock.com

Pozyskane środki mają zostać przeznaczone głównie na zakup nowych treści, produkcję własnych tytułów i dalszy rozwój platformy. Ubiegłoroczna, pierwsza emisja obligacji przyniosła Netflixowi 1,6 mld dol.

W tym roku serwis planuje m.in. premierę animowanego serialu "Szybcy i wściekli", który powstanie we współpracy z DreamWorks Animation Television.

Netflix w ostatnich raportach finansowych ujawnił, ile zarabiają członkowie managementu najwyższego szczebla firmy. I tak, prezes Reed Hastings otrzymał w ubiegłym roku 24,4 mln dolarów, a Ted Sarandos, dyrektor ds. programowych 22,4 mln dolarów.

W pierwszych trzech miesiącach tego roku Netflix zyskał ponad 7,4 mln nowych użytkowników. Z platformy korzysta globalnie 125 mln osób. Platforma odnotowała za pierwszy kwartał br. 290 mln dol. zysku netto, a jej zadłużenie na koniec marca wyniosło 6,5 mld dolarów.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Jak radzić sobie z nadciśnieniem? Kompleksowy przewodnik po zdrowych nawykach
Materiał reklamowy

Jak radzić sobie z nadciśnieniem? Kompleksowy przewodnik po zdrowych nawykach

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]