SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Netia reklamuje GigaKablówkę

Ruszyła kampania reklamowa GigaKablówki, usługi wprowadzonej właśnie przez Netię na sieci HFC dawnego Aster. Akcję przygotowały i realizują firmy Brasil, Youngers.pl, Carat Polska i Value Media.

Reklamy GigaKablówki są zgodne ze stylistyką komunikacji marketingowej Netii - podkreślają ekscytujące wrażenia, które zapewnia ta usługa.

Przypomnijmy, że GigaKablówka - obejmująca internet z prędkością do 300 Mb/s oferowany wraz z usługą telewizyjną - została udostępniona przez Netię pod koniec sierpnia na sieci dawnego Aster w Warszawie i Krakowie (zobacz szczegóły).

Akcja reklamowa obejmuje lokalne stacje radiowe (Antyradio, Eska, Wawa, RMF Maxxx, RadioPlus), kina Multikino, outdoor (m.in. airwalle, ekrany i powierzchnie w autobusach i metrze), internet (m.in. serwis gigakablowka.pl) oraz eventy.

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, za realizację eventów odpowiada agencja Youngers.pl, a za zakup mediów - domy mediowe Carat Polska (media nieinternetowe) oraz Value Media (internet).

Dołącz do dyskusji: Netia reklamuje GigaKablówkę

35 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
abonent
lol w szoku jestem netia ostro dyktuje warunki i dobrze niech się prześcigają w takich ofertach w końcu to my klienci korzystamy :-D
odpowiedź
User
doradca
Witam
Jeśli chcą Państwo sprawdzić czy są w zasięgu gigakablówki albo poznać szczegóły oferty zapraszam do kontaktu 880166087, oddzwaniam na smsy.
Pozdrawiam
odpowiedź
User
rozden
Netia jest cienka jak barszcz wiec nie wiem czy jakakolwiek kampania jej pomoze. Popracowali by nad jakoscia uslug a nie wydawali kase na kampanie...
odpowiedź