Netto promuje się w „Masterchef junior” w TVN

Sieć sklepów Netto została partnerem kulinarnego talent show „Masterchef junior” w TVN. Poprzednio, gdy stacja emitowała ten program z udziałem dorosłych, partnerem programu była sieć Makro Cash&Carry.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Netto promuje się w „Masterchef junior” w TVN

Program „Masterchef junior” zadebiutował na antenie TVN w minioną niedzielę, 21 lutego. Jego uczestnikami są kilku i kilkunastoletnie dzieci, które konkurują między sobą, gotując, o tytuł „Masterchef junior”.

Program ma formułę zbliżoną do nadawanego przez wiele lat przez TVN programu „Masterchef”, w którym rywalizowali między sobą dorośli. Od początku emisji tamtego programu, głównym jego partnerem była sieć hurtowni Makro Cash&Carry, która udostępniała większość produktów do realizacji programu jego uczestnikom, funkcjonowała jako partner programu i jego główny sponsor. Logo firmy widniało m.in. w spiżarni, do której dostęp mieli uczestnicy show.

W „Masterchef junior” spiżarnia obrandowana jest logo sieci sklepów Netto. Firma jest dostawcą produktów spożywczych we wszystkich konkurencjach kulinarnych. Zaopatruje uczestników programu w warzywa, owoce oraz produkty marek własnych, takich jak m.in. Miletto (nabiał), Firenze (makarony), Ollineo (oleje), La Campagna (kapary, oliwki) oraz Premieur (artykuły premium). Będzie także partnerem książki z przepisami uczestników programu MasterChef Junior.

Netto na swojej stronie internetowej tak tłumaczy zaangażowanie w ten program: „Jesteśmy przekonani, że wzrost zainteresowania kuchnią i gotowaniem oraz świadomym wyborem produktów prowadzi do zdrowego odżywiania; nie wspominając o wspólnym rodzinnym gotowaniu, które spaja rodziny i tworzy poczucie jedności. To spójne z wartościami, które chcemy promować”. Dział prasowy Netto nie odpowiedział nam na pytania dotyczące szczegółów współpracy z TVN.

Przedstawiciele sieci Makro Cash&Carry nie wyjaśnili nam, dlaczego nie kontynuują sponsoringu tego kulinarnego show w nowej wersji. Innymi sponsorami programu są m.in. producent ręczników papierowych Velvet oraz firma Colian, która lokuje w nim swoje przyprawy Appetita.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"