SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sklepy Netto zmieniają logo. W tym roku 40 sklepów w nowej koncepcji

Sieć handlowa Netto wprowadza nowe logo. Odświeżona identyfikacja wizualna ma na celu wzmocnienie komunikacji, podkreślenie działań na rzecz rozwoju konceptu Netto 3.0 i przeobrażeń, które zachodzą obecnie w sklepach detalisty. Obecnie w nowej odsłonie funkcjonuje 5 sklepów. Do końca 2019 roku powstanie ich 40.

Koncept 3.0 to nowa strategia marki, która narodziła się w Danii. Zakłada ona wprowadzenie zmian, które są odpowiedzią na potrzeby klientów. Pierwszy na rynku polskim sklep Netto w zupełnie nowej odsłonie został otwarty w styczniu w gdańskiej Galerii Madison.

Wprowadzono w nim nowe rozwiązania, które mają służyć zwiększeniu komfortu zakupowego klientów, a są to m.in. duża powierzchnia sklepu, szerokie alejki, poszerzony asortyment, wyeksponowane strefy świeżych owoców i warzyw, piec do wypieku pieczywa bezpośrednio w sklepie, naturalne materiały, z jakich wykonano wyposażenie, ściana „żywych kwiatów”, podkreślająca świeżość produktów, nowa kolorystyka i oszczędna komunikacja.

Nowe, uproszczone i unowocześnione logo ma odzwierciedlać kierunek zmian, definiowanych przez cztery strategiczne filary, na których opiera się koncept 3.0.

Są to: skandynawski charakter (wartości i design), korzyść (czyli utrzymanie niskiej ceny, dbałość o wysoką jakość, współpraca z lokalnymi społecznościami), śmiałość (wyrazista komunikacja) i prostota (prosta i łatwa nawigacja, proste rozwiązania w zarządzaniu sklepem i obsłudze klienta)

- Nowe logo to kolejny krok składający się na ujednolicenie naszej komunikacji oraz realizację konceptu Netto 3.0 na polskim rynku - mówi Janusz Stroka, CEO Netto Polska. - Obecnie w nowej odsłonie funkcjonuje 5 sklepów, które zostały dostosowane do potrzeb i wygody naszych klientów. Do końca tego roku powstanie ich aż 40. Zależy nam na tym, aby klienci na każdym etapie kontaktu z Netto mieli jak najlepsze doświadczenia, na które składają się m.in. sposób komunikacji oraz komfort robienia zakupów w przyjaznej i nowoczesnej przestrzeni.

NOWE LOGO

STARE LOGO

Netto Polska ma obecnie ok. 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób.

Pod koniec lutego br. Netto wprowadziło nowy program lojalnościowy skierowany do klientów lubiących gotować i promuje go kampanią #TatoWie.

Biuro prasowe Netto Polska nie odpowiedziało nam, jaka agencja jest autorem nowego logo marki.

Dołącz do dyskusji: Sklepy Netto zmieniają logo. W tym roku 40 sklepów w nowej koncepcji

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek_Sz
Brak obsługi w sklepach, to największy mój zarzut do tej sieci. Bałagan na półkach... Netto robicie to wszystko źle. Macie spory potencjał ale musicie zapłacić ludziom, zatrudnić ich przede wszystkim i wyjść z dobrą reklamą w miasto. Bez tego ani rusz! I mniej działań wizerunkowych (Master Chief Jr) a więcej akcji sprzedażowych i lojalnościowych :)

Powodzenia!
odpowiedź
User
tawokularach
Mają tego psiaka w logo - dlaczego nie chcą tego wykorzystać? Mogliby zrobić wielką akcję z pluszakami, robić animacje... a tak to są miałcy i nijacy :(
odpowiedź
User
Sklep Płock
Brak komunikacji. Najwiekszy problem tej sieci.
Masz jakis problem? Brak odpowiedzi. Zwodzenie miesiącami.
Brak infolinii, a numeru podanego na stronie nikt nie odbiera.
Obsługa FP ma totalnie wyj.... na wszystko, zbywanie, obietnice załatwienia sprawy. I tak od wielu miesięcy.
Sklepy? Na kasach prawie nikt, nigdy nie siedzi. Wszyscy chodza do lidla obok. Na duzy sklep 1-2 pracownice na sali sprzedazy. Przeterminowane produkty. Seniorzy jako "ochroniarze w akcji - tajniacy".
sorry... ale najpierw nalezy zmienic takie podstawy, a nie bawic sie w zmiane logo. to nie przyciagnie klientow, ani nie poprawi wam wizerunku.
odpowiedź