SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy „Puls Biznesu”. Na rynku pojawi się magazyn „Puls Biznesu Weekend”

19 września pojawi się na rynku nowy, odmieniony „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska).

W ramach największej metamorfozy w historii dziennika - od chwili pojawienia się na polskim rynku w 1997 roku - Puls Biznesu rozszerzy swoją zawartość merytoryczną, unowocześni logotyp, zmieni szatę graficzną i czcionkę.

- W dzienniku pojawi się nowa sekcja „Puls Firmy”, której głównym adresatem są właściciele małych i średnich firm. Przedsiębiorcy znajdą w nowej sekcji praktyczne informacje dotyczące zarządzania pieniędzmi w firmie. Chcemy utrzymać mocną pozycję wśród największych przedsiębiorstw. Dlatego w newsowej sekcji „Puls Dnia” znajdzie się jeszcze więcej informacji korporacyjnych. Dodatkowo poszerzymy treści codziennej sekcji „Puls Inwestora” - mówi Tomasz Siemieniec, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”.

Redaktorem prowadzącym sekcji „Puls Firmy” została Katarzyna Latek.

Nowością dla prenumeratorów będzie dołączenie do piątkowego wydania dziennika biznesowo-społecznego magazynu „Puls Biznesu Weekend”. - W tej chwili brakuje na naszym rynku magazynów skierowanych zarówno do mężczyzn jak i do kobiet, łączących w sobie treści biznesowe, społeczne i lifestyle’owe - mówi Małgorzata Najgebauer, dyrektor ds. rozwoju biznesu, odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek nowego magazynu i jego dalszy rozwój.

W skład zespołu tworzącego „Puls Biznesu Weekend” wchodzą m.in. Anna Malanowska - zastępca redaktor naczelnej, Michał Matys - redaktor odpowiedzialny za część biznesowo-społeczną magazynu, Dominika Raczkowska - dyrektor artystyczna, Anna Niewodzka - kierownik sprzedaży reklamy „Puls Biznesu Weekend”, Jacek Utko - twórca makiety i dyrektor kreatywny „Pulsu Biznesu”.

>>> Dzienniki tracą, najbardziej “DGP” i “Rzeczpospolita”. Jaki wynik "Pulsu Biznesu"?

Zmianom w dzienniku będzie towarzyszyła gruntowna przebudowa portalu pb.pl. Całkowita zmiana layoutu, wprowadzenie aplikacji na tablety, nowa wersja strony mobilnej, wprowadzenie specjalnego, płatnego serwisu dla inwestorów.

Dołącz do dyskusji: Nowy „Puls Biznesu”. Na rynku pojawi się magazyn „Puls Biznesu Weekend”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Misiek
PB to gazeta z cennikiem za artykuł. Ciągłe urabianie osób typu Solorz jest nudne, bogaci płacą za reklamę, Puls pisze laurki o potentatach i tuzach gospodarki, żenada.
odpowiedź
User
AnalMedia
na studentach na darmowych stażach oraz kilku kolegach na etatach sprzedaż na pozimie 18 tysięcy i tak jest sukcesem!
odpowiedź