Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 6” mogli oglądać w piątki o godz. 20.40, w okresie od 3 marca do 2 czerwca br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, cała edycja serialu przyciągała średnio 1,87 mln widzów, co przełożyło się na 12,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,72 proc. w grupie 16-59.
Największą widownię zgromadził odcinek z 7 kwietnia br., który przyciągnął przed ekrany 2,15 mln widzów.

Dla porównania, czwarty sezon „O mnie się nie martw”, emitowany wiosną ub.r., oglądało średnio 1,86 mln osób, co przełożyło się na 12,62 proc. udziału w 4+ i 10,66 proc. w 16-49. Oznacza to, że widownia serialu niemal się nie zmieniła.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wyniki-ogladalnosci-m-jak-milosc-hit-tvp2 ##
TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie był Polsat, który nadawał wówczas gł. „Taniec z Gwiazdami” i filmy fabularne, co dało mu 16,88 proc. udziału. Trzeci był TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 9,83 proc.), a czwarte miejsce zajęła TVP1 (miniseriale „Barabasz” i „Tutanchamon” oraz filmy; 7,61 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka była trzecia.
Wpływy reklamowe z 13 odcinków „O mnie się nie martw 6” wyniosły 6,72 mln zł. Dla porównania czwarta seria zarobiła z reklam 5,76 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).











