SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

o2.pl z programami wideo i aplikacją mobilną, redaktorem naczelnym Paweł Jaskulski

Na portalu o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) pojawiły się produkcje youtuberów współpracujących z agencją LifeTube oraz pierwszy autorski cykl wideo - „#wieczornyPaciorek” Karola Paciorka. Udostępniono też aplikacje mobilne serwisu na iOS i Androida. Szefem jego redakcji został Paweł Jaskulski, wcześniej związany m.in. z Orange Polska.

Kolejne odcinki programu „#wieczornyPaciorek” są emitowane na o2.pl od poniedziałku do piątku o godz. 18. Ponadto na portalu publikowane są materiały youtuberów współpracujących z agencją LifeTube, m.in. Łukasza Jakóbiaka, AdBustera, Radosława Kotarskiego i Tomasza Kammela. Jak już informowaliśmy, felietony dla serwisu zaczęła pisać Karolina Korwin-Piotrowska.

Nowo utworzoną funkcję redaktora naczelnego o2.pl objął Paweł Jaskulski. Wcześniej był on związany z Radiem Olsztyn i Orange Polska, pracował też m.in. jako kierownik planu, scenarzysta, producent i szef zespołu produkcji wideo Orange Warsaw Festival.

- Serwis kierowany jest do millenialsów i młodych duchem, supermobilnych, aktywnych w social mediach, których nie przekonuje tradycyjny portal informacyjny. Rozwijając więc o2 o autorskie formaty wideo czy jakościowy kontent, decydujemy się na współpracę z nietuzinkowymi autorami - opisuje Jaskulski. - Naczelną zasadą o2 jest infotainment. Od początku stawiamy na zachowanie proporcji między tym, co ważne, ale pokazane w skondensowanej, zdynamizowanej formie, a dawką solidnej rozrywki. By zaspokoić potrzeby współczesnego internauty wykorzystujemy w o2 telewizję oraz radio, grafiki, infografiki, gify, quizy i atrakcyjne treści z social mediów - wylicza Edyta Sidwa, dyrektor produktu rozrywka i serwisów gwiazdorskich w Grupie Wirtualna Polska.

Jednocześnie udostępniono aplikację mobilną portalu, w wersjach na urządzenia z iOS i Androidem.

Portal o2.pl w obecnej wersji został uruchomiony w październiku ub.r. Jest skierowany do młodych użytkowników, z tzw. pokolenia millenialsów, składa się ze strony głównej, na której oprócz treści redakcyjnych są dostępne poczta mailowa, stacje radiowe z serwisu Open.fm i ok. 40 kanałów telewizyjnych z Videostar.pl. Promowany jest pod hasłem „Serce internetu”.

Według badania gemiusAudience w marcu br. o2.pl miało na komputerach 5,29 mln realnych użytkowników.

Dołącz do dyskusji: o2.pl z programami wideo i aplikacją mobilną, redaktorem naczelnym Paweł Jaskulski

38 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nikita
Ten "redaktor" z Orange mógłby najpierw zgłębić tajniki języka polskiego. Zanim zacznie się wypowiadać. A tak jest minimalls wiedzy.
odpowiedź
User
hgw
Przykłady jakościowego contentu zaprezentowano na screenshotach.

Czy ktokolwiek jeszcze wierzy w te bajki o jakości? o2 zbudowało swoją pozycję na żenujących treściach i zawstydzających inteligencję bełkotliwych historiach dla gimbazy i takie musi pozostać w wyścigu o kliki i pejdżwiusy ameb.
odpowiedź
User
dzieńbezgwpdniemstraconym
Przykłady jakościowego contentu zaprezentowano na screenshotach.

Czy ktokolwiek jeszcze wierzy w te bajki o jakości? o2 zbudowało swoją pozycję na żenujących treściach i zawstydzających inteligencję bełkotliwych historiach dla gimbazy i takie musi pozostać w wyścigu o kliki i pejdżwiusy ameb.


Taaaa. Pamiętam jeszcze opowieści accountów o2 przed połączeniem, jak miewali problem ze zrobieniem screenshota z kampanii na SG, żeby nie było gołych doop.
odpowiedź