Polsat Play liderem wśród kanałów lifestylowych w listopadzie, Active Family z największym wzrostem

W listopadzie 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Active Family, a najwięcej stracił kanał Canal+ Kuchnia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Polsat Play liderem wśród kanałów lifestylowych w listopadzie, Active Family z największym wzrostem
„Chłopaki do wzięcia 22”; fot. Polsat Play

Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w listopadzie 2023 roku wyniósł 0,53 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do listopada 2022 roku zmalał o 7,02 proc.

Drugie miejsce zajął Polsat Cafe, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 0,42 proc. (spadek o 14,29 proc.).

TVP Kobieta wyprzedziła TVN Style

Podium, z udziałem wynoszącym 0,32 proc., uzupełnia stacja TVP Kobieta, która awansowała z miejsca czwartego. Wynik kanału zmalał o 5,88 proc.

Na czwartą lokatę spadło TVN Style, które odnotowało spadek o 16,67 proc. do 0,30 proc. To największa strata stacji w zestawieniu - ex aequo z Food Network (w dół o także 16,67 proc. do 0,10 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-tvp1-tvp2-tvp-info-czarna-plansza-mux-3-jaki-telewizor-kupic,7169454856558209a ##

Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał Active Family, który w zestawieniu awansował z 11. na 7. lokatę. Jego wynik zwiększył się o 62,50 proc. do 0,13 proc.

grafika

Polsat Play na czele także w 16-49

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym miesiącu także należała do kanału Polsat Play. Jego udział wyniósł 0,46 proc., po spadku o 19,30 proc.

Druga była stacja Polsat Cafe (jej udział względem listopada 2022 roku wzrósł o 14,29 proc.), która wyprzedziła kanał TVN Style (w dół o 32,65 proc. do 0,33 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-dokumentalne-listopad-2023-fokus-tv-tvp-nauka,7169455266731649a ##

Największym wzrostem pochwalić się mógł tutaj kanał E!Entertainment. Jego udział zwiększył się o 400 proc. do 0,05 proc.

Z kolei najwięcej stracił tutaj kanał Discovery Life - było to 53,85 proc. do 0,06 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"