SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,04 mln widzów „Ninja Warrior Polska 4”. Polsat liderem w 16-49

Czwarty sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadzi średnio 1,04 mln widzów, o 190 tys. osób mniej niż druga odsłona emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania formatu był ostatni w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i pierwszy w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 4” nadawany jest w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 31 sierpnia br. Średnia oglądalność trzech odcinków projektu (do 14 września) wyniosła 1,04 mln widzów, co przełożyło się na 7,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,41 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął uwagę 1,37 mln osób.

W analogicznym okresie rok wcześniej Polsat w tym samym paśmie pokazywał drugi sezon „Ninja Warrior Polska”, który po trzech odcinkach (tj. od 1 do 15 września ub.r.) śledziło 1,23 mln osób przy udziałach wynoszących 9,19 proc. w 4+, 13,82 proc. w 16-49 oraz 11,84 proc. w 16-59. Program stracił 190 tys. osób.

Polsat w czasie emisji formatu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP1, która nadaje wtedy różne pozycje, w tym prognozę pogody, „Alarm!” i „Leśniczówkę”, co daje jej 11,53 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP2 (gł. seriale „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”; 10,93 proc.), a trzecie - TVN („Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Ślub od pierwszego wejrzenia”; 8,28 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 Polsat jest liderem. Stacja zajmuje trzecie miejsce w 16-59.

Na czym polega show „Ninja Warrior Polska”

Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.

Od razu po zakończeniu nagrań do czwartej edycji Telewizja Polsat rozpoczęła zdjęcia do piątej odsłony produkcji (odbywały się na początku sierpnia). Na chwile obecną termin emisji „Ninja Warrior Polska 5” nie jest znany.

Czwartą i piątą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadzi niezmiennie Karolina Gilon. Bez zmian zmagania zawodników komentują dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,04 mln widzów „Ninja Warrior Polska 4”. Polsat liderem w 16-49

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krzysiek36
No oglądalność tak na granicy miliona no można wróżyć że 5 serie możemy liczyć w tysiąca osób oglądający .No chyba że komuś się uda ukończyć wyścig i zdobyć 150 tys .Strzeże chociaż bardzo lubię ten program to nie wiem czy np na dawanie go np w Sobotę ma sens dość mocna konkurencja typu Mam Talent czy Voice można zamienić np dać Ninja na niedzielę a Kabarety na Wtorek może coś by to dało .Albo zostawić tak jest wycisnąć ile się da i zakończyć program. Zobaczymy jaka będzie decyzja po 5 serii Ja życzę jak najlepiej programowi.
odpowiedź
User
bromba i inni
Gdyby nie czerstwawo-śmieszna prowadząca to ten program byłby nawet fajny ......
odpowiedź
User
Karolina
Ta seria zaczynała od 10% a ostatni miał zaledwie 5%. Widownię rzędu 700 tys widzów to tego dnia miała Gra Słów - krzyżówka na TVP1 ale o 15.30
odpowiedź