1 mln widzów show „O! Polskie przeboje” w TVP1

Nowy program „O! Polskie przeboje” ogląda średnio 1 mln osób. TVP1 w czasie emisji muzycznej audycji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Zdecydowanie najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 1,72 mln widzów. Pozostałe miały już poniżej 1 mln oglądających.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1 mln widzów show „O! Polskie przeboje” w TVP1
Wiceprezes TVP Maciej Stanecki i Arkadiusz Wiśniewski, prezydent Opola fot. urząd miasta Opola

Widowisko muzyczne Jedynki „O! Polskie przeboje” nadawane jest w TVP1 w sobotnie popołudnia, począwszy od 5 marca br. Jego średnia oglądalność do 25 marca br. wyniosła milion widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 8,09 proc. w grupie 4+, 6,09 proc. w 16-49 i 6,92 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory zdecydowanie największą widownię, wynoszącą 1,72 mln oglądających, zgromadził pierwszy odcinek audycji.

Widownia trzech topowych odcinków programu

grafika

TVP1 w paśmie nadawania programu „O! Polskie przeboje” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVN, emitujący wówczas gł. „Kuchenne rewolucje” i „Fakty”, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi 13,62 proc. Drugi jest Polsat (gł. „Chłopaki do wzięcia” i „Wydarzenia”; 13,36 proc. udziału), a czwarta - TVP2 (gł. „Panorama”, „Sport”, „Pogoda” i „Postaw na milion”; 6,66 proc.).

Identyczna kolejność stacji jest wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Oglądalność audycji na tle konkurencji

grafika

„O! Polskie przeboje” to muzyczne widowisko, które wyłoni uczestników koncertu Debiuty podczas Festiwalu w Opolu. Program realizowany jest w opolskim Muzeum Polskiej Piosenki. Gospodarzami show są Anna Maciejowska i Anna Butrym, a reżyserem Radek Kobiałko.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 10,85 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style