WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Spadek TVP1, TVP Info przed TVN24. TVN nowym liderem w 16-49

Gorący temat

Elżbieta Kruk: dekoncentracja mediów na razie odłożona, polskojęzyczne gazety niemieckie nie bronią naszego interesu

0

„Rolnik szuka żony” stracił ponad milion widzów, ale TVP1 nadal nokautuje konkurencję

2017-09-26 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Czwarty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 3,13 mln osób. W porównaniu do trzeciej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 1,03 mln widzów. TVP1 w czasie emisji formatu jest jednak nadal zdecydowanym liderem rynku.

„Rolnik szuka żony” stracił ponad milion widzów, ale TVP1 nadal nokautuje konkurencję

„Rolnik szuka żony 4” na antenie TVP1 pokazywany jest w niedziele po godz. 21.00, począwszy od 3 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki reality-show oglądało średnio 3,13 mln osób. Przełożyło się to na 20,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,33 proc. w grupie 16-59.

Do tej pory największą widownią cieszył się pierwszy odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 3,58 mln oglądających.

Dla porównania, trzecią edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., po czterech pierwszych odcinkach oglądało średnio 4,16 mln osób, co przekładało się na 27,8 proc., 24,1 proc. i 24,9 proc. udziału. Oznacza to, że program stracił 1,03 mln widzów.

Rok temu Jedynka przed emisją „Rolnik szuka żony” pokazywała jednak popularny serial „Ranczo”, który śledziło średnio 5,30 mln widzów.

TVP1 w czasie nadawania reality-show nadal zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją. Wiceliderem w tym czasie wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest Polsat, nadający wówczas gł. „Kabaret na żywo”, co daje mu 10,68 proc. udziału. Trzeci jest TVN (gł. końcówka „MasterChefa” i filmy; 8,67 proc.), a czwarta - Dwójka (gł. filmy fabularne; 7,66 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVP1 też jest pierwsza, a dalej plasują się TVN, Polsat i TVP2.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,14 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Rolnik szuka żony, TVP1

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia