SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ojciec Mateusz” w nowym paśmie stracił 1,18 mln widzów

Wiosenne odcinki „Ojca Mateusza” nadawane w piątkowe wieczory ogląda średnio 1,85 mln widzów, o 1,18 mln osób mniej niż serial gromadził przed rokiem w czwartki. Produkcja nadal dała TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Artur Żmijewski i Mikołaj Roznerski w 23. sezonie „Ojca Mateusza”; fot. ATM GrupaArtur Żmijewski i Mikołaj Roznerski w 23. sezonie „Ojca Mateusza”; fot. ATM Grupa

Premierowe odcinki „Ojca Mateusza” w wiosennej ramówce emitowane były w TVP1 w piątki o godz. 21.00 (względem poprzednich ramówek serial został przesunięty z czwartkowych wieczorów). W okresie od 12 marca do 4 czerwca br. premierowe odcinki „Ojca Mateusza” oglądało średnio 1,85 mln widzów. Przełożyło się to na 13,82 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,95 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością jak na razie cieszył się odcinek serialu z 21 maja. Zgromadził przed telewizorami 2,12 mln oglądających.

„Ojciec Mateusz” w porównaniu do nadawanej rok temu w czwartki o 20.35 dwudziestej trzeciej serii stracił 1,18 mln widzów. Wówczas produkcję oglądało średnio 3,03 mln widzów. Przełożyło się to na 20 proc. udziału w 4+, 13,31 proc. w 16-49 oraz 15,44 proc. w 16-59.

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” nadal był liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajął Polsat, nadający wówczas gł. show „Twoja twarz brzmi znajomo” i filmy fabularne, co przełożyło się na 10,45 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVN (filmy w ramach cyklu „Superkino”; 6,92 proc.) oraz TVP2 (gł. „The Voice Kids” i „Dance Dance Dance”; 6,46 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 Jedynka była trzecia, a w 16-59 - druga.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków wiosennego sezonu „Ojca Mateusza” wyniosły 9,51 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.

Dołącz do dyskusji: „Ojciec Mateusz” w nowym paśmie stracił 1,18 mln widzów

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jaaa
Jakby został czwartek 20.35 to by nie było takich strat.
odpowiedź
User
Tomek
Za taki ruch, gdzie serial traci ponad 1/3 oglądających, a więc przychodów z reklam, dyrektor anteny powinien beknąć. Przecież ten serial miał stabilną wielomilionowa widownię i kontynuował czwartkową tradycje Kobry. Wszystko się zgadzało.
odpowiedź
User
Iryk
To już jest nudne ile można oglądać a gdzie większa oglądalność TVP jak wytłumaczyć
odpowiedź