„Ojciec Mateusz” w nowym paśmie stracił 1,18 mln widzów

Wiosenne odcinki „Ojca Mateusza” nadawane w piątkowe wieczory ogląda średnio 1,85 mln widzów, o 1,18 mln osób mniej niż serial gromadził przed rokiem w czwartki. Produkcja nadal dała TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
„Ojciec Mateusz” w nowym paśmie stracił 1,18 mln widzów
Artur Żmijewski i Mikołaj Roznerski w 23. sezonie „Ojca Mateusza”; fot. ATM Grupa

Premierowe odcinki „Ojca Mateusza” w wiosennej ramówce emitowane były w TVP1 w piątki o godz. 21.00 (względem poprzednich ramówek serial został przesunięty z czwartkowych wieczorów). W okresie od 12 marca do 4 czerwca br. premierowe odcinki „Ojca Mateusza” oglądało średnio 1,85 mln widzów. Przełożyło się to na 13,82 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,95 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością jak na razie cieszył się odcinek serialu z 21 maja. Zgromadził przed telewizorami 2,12 mln oglądających.

grafika

„Ojciec Mateusz” w porównaniu do nadawanej rok temu w czwartki o 20.35 dwudziestej trzeciej serii stracił 1,18 mln widzów. Wówczas produkcję oglądało średnio 3,03 mln widzów. Przełożyło się to na 20 proc. udziału w 4+, 13,31 proc. w 16-49 oraz 15,44 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc-ogladalo-prawie-4-mln-widzow-tvp2-zarobila-126-44-mln-zl-z-reklam,7170179464403073a ##

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” nadal był liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajął Polsat, nadający wówczas gł. show „Twoja twarz brzmi znajomo” i filmy fabularne, co przełożyło się na 10,45 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVN (filmy w ramach cyklu „Superkino”; 6,92 proc.) oraz TVP2 (gł. „The Voice Kids” i „Dance Dance Dance”; 6,46 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 Jedynka była trzecia, a w 16-59 - druga.

grafika

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków wiosennego sezonu „Ojca Mateusza” wyniosły 9,51 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/boso-przez-swiat-wojciech-cejrowski-tvp2,7170364379256961a_1 ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?
Materiał reklamowy

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą