PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Nowe dni emisji „Ojca Mateusza”, „Na sygnale” i „Anything Goes. Ale jazda!”
Nowe dni emisji „Ojca Mateusza”, „Na sygnale” i „Anything Goes. Ale jazda!”
25. sezon „Ojca Mateusza” wiosną w TVP1, wystartowały zdjęcia
25. sezon „Ojca Mateusza” wiosną w TVP1, wystartowały zdjęcia
2,35 mln widzów „Ojca Mateusza” w nowym paśmie, TVP1 liderem
2,35 mln widzów „Ojca Mateusza” w nowym paśmie, TVP1 liderem
2,13 mln widzów „Ojca Mateusza” w nowym paśmie, TVP1 liderem
2,13 mln widzów „Ojca Mateusza” w nowym paśmie, TVP1 liderem
TVP1 przesuwa pasmo emisji „Ojca Mateusza”, nowe odcinki od 10 września
TVP1 przesuwa pasmo emisji „Ojca Mateusza”, nowe odcinki od 10 września
Wystartowały zdjęcia do „Ojca Mateusza”
Wystartowały zdjęcia do „Ojca Mateusza”
23. sezon serialu „Ojciec Mateusz” zyskał widzów, TVP1 zdystansowała konkurencję
23. sezon serialu „Ojciec Mateusz” zyskał widzów, TVP1 zdystansowała konkurencję
„Ojciec Mateusz” zyskał 134 tys. widzów. TVP1 dystansuje konkurencję
„Ojciec Mateusz” zyskał 134 tys. widzów. TVP1 dystansuje konkurencję
Dwa kolejne sezony „Ojca Mateusza” w TVP1. Zostaje Artur Żmijewski
Dwa kolejne sezony „Ojca Mateusza” w TVP1. Zostaje Artur Żmijewski
2,82 mln widzów „Ojca Mateusza”, TVP1 zdecydowanym liderem. 15,06 mln zł z reklam
2,82 mln widzów „Ojca Mateusza”, TVP1 zdecydowanym liderem. 15,06 mln zł z reklam
Twórcy i producenci „Ojca Mateusza” Krzysztof Grabowski i Katarzyna Anczarska odchodzą z ATM Grupy. Otwierają własną firmę producencką
Twórcy i producenci „Ojca Mateusza” Krzysztof Grabowski i Katarzyna Anczarska odchodzą z ATM Grupy. Otwierają własną firmę producencką
„Ojciec Mateusz” dalej hitem TVP1. 3 mln widzów i 10,26 mln zł z reklam
„Ojciec Mateusz” dalej hitem TVP1. 3 mln widzów i 10,26 mln zł z reklam
3 mln widzów oglądało 20. sezon serialu „Ojciec Mateusz”. TVP1 zdecydowanym liderem
3 mln widzów oglądało 20. sezon serialu „Ojciec Mateusz”. TVP1 zdecydowanym liderem
„Ojciec Mateusz” stracił 200 tys. widzów, ale TVP1 nadal dystansuje konkurencję
„Ojciec Mateusz” stracił 200 tys. widzów, ale TVP1 nadal dystansuje konkurencję
„Ojciec Mateusz” stracił 330 tys. widzów, ale TVP1 nadal była zdecydowanym liderem pasma
„Ojciec Mateusz” stracił 330 tys. widzów, ale TVP1 nadal była zdecydowanym liderem pasma
„Ojciec Mateusz” stracił 240 tys. widzów, ale TVP1 nadal dystansuje konkurencję
„Ojciec Mateusz” stracił 240 tys. widzów, ale TVP1 nadal dystansuje konkurencję