Premierowe odcinki „Ojca Mateusza 30” emitowane są w TVP1 w czwartki o godz. 20.35. W okresie od 14 do 28 września br. serial oglądało średnio 1,52 mln widzów. Przełożyło się to na 12,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,07 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Dotychczas najwyższą widownię zanotował odcinek z 28 września, który przyciągnął uwagę 1,66 mln osób.

„Ojciec Mateusz” w porównaniu do nadawanej rok temu 28. serii notuje spadek widowni o 130 tys. oglądających. Wówczas produkcję - nadawaną w piątki o 20.35 - po trzech pierwszych odcinkach oglądało średnio 1,65 mln widzów. Przełożyło się to na 13,24 proc. udziału w 4+, 7,81 proc. w 16-49 i 9,83 proc. w 16-59.











