Premierowe odcinki „Ojca Mateusza 28” emitowane były w TVP1 w piątki o godz. 20.35. W okresie od 9 września do 30 grudnia ub.r. serial oglądało średnio 1,71 mln widzów. Przełożyło się to na 13,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 10,46 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek 28. serii. Zgromadził przed telewizorami 2 mln oglądających.

„Ojciec Mateusz” w porównaniu do nadawanej rok temu dwudziestej szóstej stracił 330 tys. oglądających. Wówczas produkcję oglądało średnio 2,04 mln widzów (czyli o 30 tys. osób więcej). Przełożyło się to na 15,37 proc. udziału w 4+, 9,80 proc. w 16-49 oraz 11,80 proc. w 16-59.
Koniec współpracy TVP z ATM Grupą przy produkcji serialu, kolejne sezony nadawca realizuje samodzielnie
Telewizja Polska przestała współpracować z ATM Grupą przy produkcji „Ojca Mateusza”. Nadawca zorganizował konkurs na nowego producenta serialu, ale jego wyniki nie zostały ogłoszone.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-serial-ojciec-mateusz-atm-grupa,7169754718099073a ##
Telewizja Polska kolejne sezony „Ojca Mateusza” realizuje we własnym zakresie. Już wystartowały zdjęcia do kolejnych dwóch sezonów cyklu. 29. odsłona produkcji trafi na antenę TVP1 wiosną br., a 30. będzie emitowana jesienią.












