SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Świat wymarzonej pracy w kampanii OLX.pl (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa serwisu OLX.pl (należącego do Naspers Classifieds) promująca jego ofertę ogłoszeń o pracę. Akcję przygotowały agencja reklamowa Walk i dom mediowy Universal McCann.

Spot z kampanii pokazuje bajowy świat, do którego trafia pracodawca zmęczony tradycyjnymi metodami szukania pracowników. W tej krainie kierowcy jeżdżą więc samochodami-chmurami, ekspedienci suną po wielkiej taśmie sklepowej, a kurierzy wspinają się po schodach do góry nogami.

- To nie lada wyzwanie by w 30 sekundach powiedzieć wszystko o OLX Praca - mamy ponad 100 tysięcy aktualnych ofert pracy w kilkudziesięciu kategoriach, prawie 3,5 miliona poszukujących pracy w ciągu miesiąca, miliony aplikacji wysyłanych na publikowane u nas ogłoszenia…Wydaje mi się jednak, że naszym nowym spotem udało nam się pokazać skalę tej kategorii oraz to, że OLX Praca to faktycznie „wymarzone miejsce, by znaleźć pracownika i pracę” - opisuje Marcin Sienkowski, brand manager OLX.

Miesiąc temu OLX wprowadził możliwość dodatkowej publikacji ogłoszeń o pracę w swojej ukraińskiej wersji. Poprzednią dużą kampanię ofert pracy przeprowadził wiosną ub.r., akcję przygotowały firmy 23heroes i F25.

Nowa kampania zaczęła się 17 marca i potrwa do końca kwietnia, jest prowadzona w telewizji (w kanałach głównych i tematycznych) oraz internecie (na YouTube i Facebooku). Kreacją reklam zajęła się agencja Walk, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.

Według badania Gemius/PBI w lutym br. OLX.pl zanotował 12,25 mln realnych użytkowników i 1,16 mld odsłon.

Dołącz do dyskusji: Świat wymarzonej pracy w kampanii OLX.pl (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Blabla
Szkoda, że większość tych "pracodawców" nawet nie przedstawia się podając chocby nazwę firmy. W tych ogloszeniach zbieranie są dane osobowe z żądaniem wyrażenia zgody na ich przetwarzanie, bez podania podmiotu odpowiedzialnego. Niektóre ogłoszenia są publikowane tylko dla potrzeb zbierania danych m.in. leadow sprzedażowych. GIODO i OLX oczywiście nie dostrzegają problemu.
odpowiedź