Optizen Labs będzie sprzedawać reklamy w cyfrowych wydaniach pism Ringier Axel Springer Polska

Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska podjęło współpracę z firmą Optizen Labs w zakresie sprzedaży standardowych form reklamowych w cyfrowych wydaniach jego tytułów prasowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Optizen Labs zajmie się sprzedażą standardowej oferty reklamowej m.in. tabletowych i smartfonowych wydań pism „Newsweek Polska”, „Forbes”, „Auto Świat”, „Pierwszy Milion”, „Tap&Swipe”, „Fakt” i „Przegląd Sportowy”.

- Nowy partner w monetyzacji skonsolidowanej powierzchni reklamowej w wydaniach cyfrowych to efekt naszych analiz dotyczących potencjału sprzedażowego tabletów. Fakt, iż tablety optymalnie łączą kwestię mobilności z komfortem konsumpcji treści sprawia, iż będzie to nie tylko coraz bardziej popularny ekran dla użytkownika, ale przede wszystkim atrakcyjne medium reklamowe w obszarze biznesu, motoryzacji, nowych technologii czy sportu - tłumaczy Jacek Dzięcielak, CEO w Media Impact Polska, biura sprzedaży reklam Grupy Onet-RASP.

- Już dzisiaj dostarczamy reklamodawcom najszerszą ofertę reklamową w publikacjach cyfrowych oraz jedną, spójną i konsekwentną politykę sprzedażową i rozliczeniową. Jesteśmy przekonani, że strategiczna współpraca z takimi wydawcami jak RASP, pozwoli nam w krótkim czasie rozwinąć ten produkt do roli autonomicznego medium - przekonuje Jacek Czynajtis, CEO w Optizen Labs.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję