Park Miniatur Inwałd klientem agencji Ancymony

Ruszyła digitalowa kampania Parku Miniatur w Inwałdzie. Za realizację działań reklamowych odpowiada agencja reklamowa Ancymony.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja realizuje kampanię digitalową, która bazuje na promocji parku i sprzedaży biletów (e-commerce). Odpowiada za przygotowanie kreacji do reklam, analitykę i optymalizację kont reklamowych klienta, zakup mediów, współpracę z influencerami, obsługę całej kampanii oraz zaplanowanie szeregu mniejszych aktywacji. Kampania obecna jest w Google Search, GDN, na Facebooku, Instagramie, Youtube, TikToku oraz na kanałach twórców treści. 

- Postawiliśmy na holistyczne podejście do przetargu Parku Miniatur. Tym razem w pierwszej kolejności przygotowaliśmy dedykowaną propozycję segmentacji grupy docelowej i zarekomendowaliśmy plan rozwoju marki, a klienta przekonaliśmy podejściem, filozofią i odwagą. Później urodził się pomysł kreatywny „Podróże w czasie i przestrzeni” – marzenie z dzieciństwa każdego z nas, które spełnia właśnie Park Miniatur „Świat Marzeń” - mówi Valia Sobchuk, strategy planner w agencji Ancymony.

Park Miniatur w Inwałdzie powstał w maju 2007 roku. Znajdują się w nim modele architektoniczne słynnych budowli z całego świata, z których większość została zbudowana w skali 1:25. Park oferuje także atrakcje lunaparkowe, kolejkę górską, średniowieczny zamek i warownię oraz krainę smoków.  

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej