Za 30-sekundowy spot przy filmie "Kevin sam w Nowym Jorku" trzeba zapłacić 76,2 tys. zł (cena netto, bez rabatów).
Na 51,5 tys. zł wyceniono z kolei spot przy "Wydarzeniach" w dni robocze i 35,3 tys. zł w niedziele.
Reklama przy serwisie sportowym kosztuje do 35,9 tys. zł w dni powszednie i 34,6 tys. zł w niedzielne wieczory. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą z kolei odpowiednio 34,3 tys. zł i 34,7 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy serialu "Pierwsza miłość" muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 45,3 tys. zł, a w sobotnim paśmie kabaretowym – 36,6 tys. zł.
W piątkowe wieczory Polsat będzie emitować "Disco Star" - reklamę przy tej produkcji wyceniono na 27,7 tys. zł.
Polsat Media jako drugie biuro reklamy tv, po biurze reklamy TVP, podało ceny reklam na styczeń.











