Polsat sprzedaje reklamy. Najdroższy "Kevin sam w Nowym Jorku"

W opublikowanym przez biuro reklamy Polsat Media cenniku na styczeń 2026 roku najwyżej wyceniono spoty przy filmie "Kevin sam w Nowym Jorku", który stacja pokaże w Nowy Rok.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Polsat sprzedaje reklamy. Najdroższy "Kevin sam w Nowym Jorku"
Kevin sam w Nowym Jorku

Za 30-sekundowy spot przy filmie "Kevin sam w Nowym Jorku" trzeba zapłacić 76,2 tys. zł (cena netto, bez rabatów).

Na 51,5 tys. zł wyceniono z kolei spot przy "Wydarzeniach" w dni robocze i 35,3 tys. zł w niedziele.

Reklama przy serwisie sportowym kosztuje do 35,9 tys. zł w dni powszednie i 34,6 tys. zł w niedzielne wieczory. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą z kolei odpowiednio 34,3 tys. zł i 34,7 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy serialu "Pierwsza miłość" muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 45,3 tys. zł, a w sobotnim paśmie kabaretowym – 36,6 tys. zł.

W piątkowe wieczory Polsat będzie emitować "Disco Star" - reklamę przy tej produkcji wyceniono na 27,7 tys. zł.

Polsat Media jako drugie biuro reklamy tv, po biurze reklamy TVP, podało ceny reklam na styczeń.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej