Za 30-sek. spot przy tym serialu trzeba zapłacić 53,1 tys. zł (cena netto, bez rabatów).
Z kolei na 40,9 tys. zł wyceniono reklamy przy "Barwach szczęścia". Cena spotu przy serialu "Na sygnale" wynosi 38,1 tys.zł, a przy "Na dobre i na złe" - na 35,5 tys. zł.
5 stycznia TVP2 pokaże film "Mikołaj na sygnale 2" - reklamę przy tej produkcji wyceniono na 39 tys. zł. Z kolei od 3 stycznia, w sobotnie wieczory emitowana będzie nowa edycja "The Voice Of Senior" - tutaj za spot trzeba zapłacić 36,7 tys. zł.
W TVP1 najdroższe reklamy emitowane są przy programie "Pytanie dnia" emitowanym po głównym serwisie informacyjnym w dni powszednie. Kosztują maks. 28,9 tys. zł.
Blisko 50 tys. zł przy skokach
Cena spotu przy serwisie "19.30" wynosi 26,5 tys. zł dla emisji w dni robocze oraz 31 tys. zł w niedziele. Stawka dla reklamy przy serwisie sportowym to 26 tys. zł w dni robocze i 34,6 tys. zł w niedziele, zaś przy prognozie pogody - odpowiednio: 25,1 tys. zł i 33,6 tys. zł.

Reklamę przy serialu "Komisarz Alex" wyceniono na 17,7 tys. zł, przy "Ojcu Mateuszu" - na 11,4 tys. zł, a przy "Zaraz wracam" - na 18,2 tys. zł.
Za spot przy "Żonie dla Polaka" (emisja w niedzielne wieczory) marketerzy zapłacą 21,8 tys. zł.
10 stycznia po południu TVP1 będzie transmitować zawody ze skoków narciarskich - reklama przy tej transmisji kosztuje 49,6 tys. zł. Tego samego dnia wieczorem stacja pokaże "Galę Mistrzów Sportu" - za reklamę przy niej trzeba zapłacić 27,5 tys. zł.
Biuro reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy telewizji podało ceny reklam na styczeń 2026 roku.










