Paweł Kowal jako data & programmatic solutions director w Grupie Netsprint

Paweł Kowal awansował w Grupie Netsprint na stanowisko data & programmatic solutions directora. W firmie pracuje od br., wcześniej był związany z Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Paweł Kowal jako data & programmatic solutions director w Grupie Netsprint
Paweł Kowal

- Paweł Kowal to pasjonat efektywnościowego podejścia do reklamy opartej na danych. Przez cały okres pracy w Netsprincie dał się poznać jako odpowiedzialny manager z unikalną wiedzą z zakresu data i programmatic. Do tej pory w Grupie Netsprint był odpowiedzialny za platformy private DMP oraz strategiczny rozwój w kierunku reklamodawców i agencji. Objęcie przez Pawła pionu odpowiedzialnego za rozwiązania z zakresu data & programmatic jest zatem naturalną konsekwencją jego ogromnego zaangażowania w development tych obszarów - opisuje Artur Banach, CEO Grupy Netsprint.

Wcześniej Paweł Kowal pracował w domu mediowym Mindshare Polska, gdzie odpowiadał za strategię i koordynację działań z zakresu performance i programmatic.

Ukończył studia z zakresu mediów i komunikacji społecznej na Wydziale Socjologii Collegium Civitas.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"