SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Peppermint z obsługą reklamową marki Heinz w Polsce

Agencja Peppermint wygrała przetarg i została lokalnym partnerem reklamowym marki Heinz w Polsce na lata 2024-2025.
 

Rozpoczynając od stycznia 2024 roku, Peppermint będzie odpowiadać za działania w zakresie planowania strategii, kreacji oraz obsługi digital, dotyczącej różnorodnych tematów związanych z marką.

Dodatkowo, agencja będzie odpowiedzialna za realizację ogólnopolskiej kampanii marki Heinz na sezon grillowy 2024 Heinz, co stanowi integralny element działań komunikacyjnych w kreowaniu kompleksowych działań marketingowych.

- To dla nas wyjątkowe potwierdzenie naszych kompetencji i umiejętności dostarczania nie tylko kreatywnych rozwiązań, ale również skutecznych strategii marketingowych - powiedział Bartek Cymer, managing director - W Peppermint kładziemy nacisk na spersonalizowane i kompleksowe podejście do strategii komunikacyjnych, dostosowane zarówno do specyfiki marki, jak i pełnego zrozumienia oczekiwań konsumentów. Cieszymy się, że marka Heinz zaufała nam po raz kolejny - dodał.



Po stronie Peppermint za realizację projektu będzie odpowiadać zespół client service na czele z Martą Krzemińską.

Firmy nie ujawniają informacji na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. 
 

Dołącz do dyskusji: Agencja Peppermint z obsługą reklamową marki Heinz w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl