Agencja Peppermint z obsługą reklamową marki Heinz w Polsce

Agencja Peppermint wygrała przetarg i została lokalnym partnerem reklamowym marki Heinz w Polsce na lata 2024-2025.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja Peppermint z obsługą reklamową marki Heinz w Polsce

Rozpoczynając od stycznia 2024 roku, Peppermint będzie odpowiadać za działania w zakresie planowania strategii, kreacji oraz obsługi digital, dotyczącej różnorodnych tematów związanych z marką.

Dodatkowo, agencja będzie odpowiedzialna za realizację ogólnopolskiej kampanii marki Heinz na sezon grillowy 2024 Heinz, co stanowi integralny element działań komunikacyjnych w kreowaniu kompleksowych działań marketingowych.

- To dla nas wyjątkowe potwierdzenie naszych kompetencji i umiejętności dostarczania nie tylko kreatywnych rozwiązań, ale również skutecznych strategii marketingowych - powiedział Bartek Cymer, managing director - W Peppermint kładziemy nacisk na spersonalizowane i kompleksowe podejście do strategii komunikacyjnych, dostosowane zarówno do specyfiki marki, jak i pełnego zrozumienia oczekiwań konsumentów. Cieszymy się, że marka Heinz zaufała nam po raz kolejny - dodał.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pizza-z-keczup-heinz-w-brzegach-ciasta-gdzie-kupic,7169498607818881a ##

Po stronie Peppermint za realizację projektu będzie odpowiadać zespół client service na czele z Martą Krzemińską.

Firmy nie ujawniają informacji na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. 
 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?