PGE szuka agencji do kampanii "Polskie - kupuję to!"

Polska Grupa Energetyczna prowadzi przetarg, w którym wybierze agencję do realizacji kampanii społecznej "Polskie - kupuję to!". Umowa zostanie zawarta na rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wybrana przez PGE agencja zajmie się opracowaniem strategii komunikacji marketingowej i promocji projektu „Polskie - kupuję to!”.

Będzie też odpowiadać za opracowanie rocznego planu działań w podziale na grupy docelowe, kanały dotarcia, narzędzia i przekazy.

Zajmie się realizacją tych działań, a także animowaniem, projektowaniem i bieżącą obsługą dodatkowych działań.

Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na rok. Przetarg trwa do 6 kwietnia.

Kampania społeczna „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i korzystania z lokalnych usług. Narodziła się kilka lat temu z inicjatywy pracowników PGE, którzy za pośrednictwem wewnętrznych narzędzi komunikacji zaczęli polecać sobie polskie produkty, a także usługi oraz ciekawe miejsca na weekendy i wakacje w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię