Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 31 sierpnia do 6 października br. średnia widownia tego serialu wyniosła 1,9 mln osób, zaś udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 18,41 proc. wśród wszystkich widzów oraz 23,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek telenoweli pokazany 6 października br. Oglądało go 2,27 mln widzów.

W porównaniu do takiego samego okresu ub.r. „Pierwsza miłość” zyskała 240 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 1 września do 5 października ub.r.) produkcję średnio śledziło 1,66 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 16,08 proc. oraz 20,78 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/2-6-mln-widzow-na-wspolnej-tvn-najlepszy-w-grupie-komercyjnej ##
Polsat w paśmie emisji serialu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie jest stacja TVN, nadająca wówczas „Szpital”, co przekłada się na 14,70 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Klan” i „Świat się kręci”; 13,62 proc.), zaś czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 10,81 proc.). Taka sama jest kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej.
Premierowe odcinki „Pierwszej miłości” na antenie Polsatu emitowane są w dni powszednie o godz. 18.00.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,40 proc.











