Nowy spot promujący cyfryzację telewizji pokazuje komentatora piłkarskiego w czasie transmisji, która zostaje przerwana w kluczowym momencie. Ma to podkreślać, że obecnie kończy się analogowe nadawanie sygnału telewizyjnego, a rozpoczyna emisja cyfrowa. Spot informuje też, co trzeba zrobić, żeby odbierać telewizję w nowym standardzie.
Obecny spot jest szóstym w ramach kampanii prowadzonej przez Ministerstwo Cyfryzacji i Administracji od połowy ub.r. Wcześniejsze nawiązywały do kultowych formatów telewizyjnych z poprzednich dekad, m.in. telenowel południowoamerykańskich (obejrzyj to), cyklu „W starym kinie” (zobacz to) i programu Adama Słodowego (obejrzyj to).
Kampania obejmuje najważniejsze kanały: TVP, Polsat, TV4, TVN i TV Puls, z których każdy musi emitować bieżący spot dwa razy dziennie. Wszystkie filmiki wyreżyserował Michał Gazda, a wyprodukowało studio Zielony Pomidor, natomiast kreację całej kampanii przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej.












