SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Glinicki na czele działu sprzedaży BrandTube

W agencji BrandTube utworzono dział sprzedaży, na czele którego stanął Piotr Glinicki, poprzednio związany z Orange Polska. Do końca roku w nowym zespole ma zostać zatrudnionych dziesięciu managerów.

Piotr GlinickiPiotr Glinicki

Dział sprzedaży BrandTube będzie oferował partnerom biznesowym i markom usługi i produkty marketingowe związane z treściami wideo w internecie. Oferta agencji jest oparta na profilowanych koszykach produktowych dostosowanych do poszczególnych segmentów i branż, sprzedaży łączonej w ramach grupy kapitałowej G7 Media (do której należy BrandTube) oraz kampanii crossmediowych, systemach rabatowych i pakietach lojalnościowych oraz profilowaniu działań sprzedażowych skierowanych do korporacji oraz firm małej i średniej wielkości.

Działem kieruje Piotr Glinicki, który objął w BrandTube funkcję dyrektora ds. sprzedaży. Poprzednio przez ponad 10 lat pracował w Orange Polska (wcześniej Grupie TP), m.in. jako regionalny kierownik aktywnej sprzedaży pośredniej oraz kierownik działu Telesprzedaży i utrzymania klienta.

- Budowa obecnej strategii sprzedażowej zajęła nam ponad dwa miesiące, które poświeciliśmy na analizę konkurencji, produktów dostępnych na rynku, potrzeb klientów, szans i zagrożeń w poszczególnych rozwiązaniach - opisuje Piotr Glinicki. - Dzięki tak dokładnej analizie, udało nam się stworzyć koszyki produktów dedykowanych poszczególnym branżom, które odpowiadają na potrzeby i możliwości naszych partnerów - zależy nam na dostarczeniu jakościowych działań, w relatywnie niskiej cenie - deklaruje.

W dziale pracują obecnie cztery osoby, natomiast do końca br. ma zostać rozbudowany do dziewięciu pracowników. Agencja do końca br. chce pozyskać 30 nowych klientów, a w I kwartale 2015 zwiększyć jeszcze to tempo.

Dołącz do dyskusji: Piotr Glinicki na czele działu sprzedaży BrandTube

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Juror Rura
Pompujemy balon, pompujemy. Na koncie jeden case, ale plany wielkie, 10 managerów, a co, kto zabroni?. Najpóźniej w marcu powietrze ujdzie, razem z Jumperem Jackiem:-)
odpowiedź
User
Observer
Na nic wasze wiadomosci liczy sie na rynku Lifetube. Ma poteżną pozycję i nic z tym nie zrobicie. Nie macie szans w starciu z nimi. Lifetube ma wielu klientów i wiele kampanii. Jesteście niczym w porównaniu z nimi.
odpowiedź
User
Loczaj
Zgadzam się Lifetube osiągnął duży sukces rynkowy i zbudował ten rynek. Tam pracują fachowcy a nie spadochroniarze z orange
odpowiedź