SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Sroka dyrektorem operacyjnym w Walk Creative

Piotr Sroka awansował na nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego Walk Creative, agencji reklamowo-digitalowej, powstałej z połączenia struktur wcześniejszych spółek Walk Creative oraz Walk Digital.

Piotr Sroka, Walk CreativePiotr Sroka, Walk Creative

Sroka dotychczas pełnił funkcję client service directora. Do jego nowych obowiązków należy analizowanie wyników finansowych i sprzedażowych, monitorowanie sytuacji w całej spółce oraz weryfikowanie wszystkich projektów, zarówno tych bieżących, jak i związanych z procesem pozyskiwania nowych klientów.

Piotr Sroka awansował w Walk Creative

Wraz ze zmianą stanowiska objął nadzór także nad działami social media, digital, techno oraz media. Ponadto odpowiada aktualnie za rozwój oferty produktów Walk Creative oraz wyznaczanie i realizację planów długo i krótkoterminowych.

- Nie tylko dotychczasowe doświadczenie Piotra, ale też umiejętność budowania długotrwałych relacji z Klientami, zdolności analityczne oraz nieustanne szukanie nowych rozwiązań i wyciąganie trafnych wniosków sprawiły, że ten awans, był oczywistą decyzją   - komentuje Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative.

Piotr Sroka z branżą marketingową związany jest od niemal 20 lat. Przed dołączeniem do Grupy Walk pracował w agencji reklamowej San Markos, pełniąc funkcje brand managera a następnie brand directora. Wcześniej związany był m.in. z agencjami Change Integrated czy Banah Group. Swoją ścieżkę zawodową rozpoczynał w firmie American Restaurant, gdzie m.in. tworzył nową strategię marketingową sieci Pizza Hut.

Dołącz do dyskusji: Piotr Sroka dyrektorem operacyjnym w Walk Creative

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl