SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Platformy reklamowe będą partnerami Accelerated Mobile Pages

Koncern Google zapowiedział, że platforma Accelerated Mobile Pages (AMP) zyska partnerów w postaci sieci reklamowych ułatwiających wydawcom monetyzację ich treści. Wśród nich są Outbrain, AOL, OpenX, DoubleClick i AdSense.

Platforma AMP została zapowiedziana przez Google na początku października br. Jest to rozwiązanie zbudowane z myślą o rynku mobilnym i opiera się na technologii AMP HTML, która umożliwia budowanie lekkich wersji stron WWW zawierających bogatą treść w postaci grafiki, filmów oraz innych elementów multimedialnych i interaktywnych.

Zapowiadając AMP Google przewidywał uruchomienie pierwszych stron z wykorzystaniem tej platformy na początek 2016 r. przy udziale ok. 30. wydawców. Teraz ogłosił, że do projektu przystąpili też pierwsi partnerzy z rynku reklamowego.

Koncern tłumaczy, że szybko uruchamiające się strony mobilne będą wymagały także sprawnie wyświetlanych reklam w odpowiednim formacie, które ułatwią wydawcom czerpanie dochodów z publikowanych treści. Wśród platform reklamowych, które zgłosiły udział w AMP są Outbrain, AOL, OpenX oraz należące do Google DoubleClick i AdSense. Przygotują one własne rozwiązania dostosowane do wymagań nowego projektu mobilnego, które mają być gotowe wraz z uruchomieniem AMP.

W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Michał Brański i Paweł Nowacki chwalili projekt AMP, podkreślając, że umożliwia on wydawcom dotarcie z interesującym przekazem do szerszej niż dotąd grupy odbiorców.

Dołącz do dyskusji: Platformy reklamowe będą partnerami Accelerated Mobile Pages

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl