W reklamach 4G LTE w Play Basia i Maciek, pracownicy punktu sprzedaży sieci znani z tegorocznych kampanii sieci, wspominają występujących w nich celebrytów: Kubę Wojewódzkiego, Magdalenę Różczkę, Agnieszkę Dygant, Agnieszką Chylińską, Macieja Stuhra, Michała Żebrowskiego, Krzysztofa Hołowczyca, Kamila Bednarka i Czesław Mozila. Następnie jako nowa gwiazda Play prezentowany jest internet 4G LTE.
11 listopada internet mobilny pod marką 4G LTE został uruchomiony przez Play w 13 wybranych miastach: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Wrocławiu, Rzeszowie, Tarnowie, Częstochowie, Wałbrzychu, Toruniu i Koszalinie. Działa w nich ponad 800 stacji bazowych. Do końca br. usługa ma zostać udostępniona już w 56 miastach.

Przypomnijmy, że wzmianki o 4G LTE pojawiały się w kampaniach Play już od września, jednak pod koniec października kilka sądów okręgowych nakazało operatorowi wstrzymanie emisji tych reklam, po skardze złożonej przez T-Mobile (przeczytaj więcej na ten temat).
Jednocześnie do emisji trafiają reklamy obsługujących internet 4G LTE smartofnów Samsung Galaxy S3 i Samsung Galaxy Note 2 jako „idealnych na prezent”.
Ponadto w miastach, w których uruchomiono 4G LTE, pojawiły się reklamy outdoorowe.

Kampania reklamująca 4G LTE będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie, internecie, kinach, na outdoorze i w BLT-u. Kreacją reklam zajęła się agencja Grandes Kochonos, a spoty - wyreżyserowane przez Tadeusza Śliwę - wyprodukował dom produkcyjny Film It. Działania w internecie realizuje agencja K2, materiały BTL przygotowała agencja Plej, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.











