Play reklamuje Formułę 4.0 dla Firm (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa oferty Formuła 4.0 dla Firm w sieci Play. Akcję wspólnie z P4 przygotowały firmy Grandes Kochonos, K2 i Mediacom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Formuła 4.0 dla Firm w Play informuje, że w ramach tej oferty za 65 zł miesięcznie można wykonywać nielimitowane połączenia i wysyłać dowolnie dużo wiadomości nie tylko do czterech sieci komórkowych, lecz również na numery stacjonarne. Taryfa została wprowadzona przez sieć na początku kwietnia (zobacz jej szczegółowe warunki). Formuła 4.0 jest też dostępna dla klientów indywidualnych (przeczytaj o tym więcej), czemu działania reklamowe towarzyszą od początku kwietnia.

Kampania Formuły 4.0 dla Firm obejmuje telewizję, radio, prasę, internet, outdoor, BTL oraz niestandardowe aktywności. Kreację przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja K2, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych