Player.pl promowany w telewizji i internecie. TVN celuje w grupę 20-44 lat

Wystartowała kampania wizerunkowa platformy Player.pl (Grupa TVN), która ma na celu zakomunikowanie zmian w serwisie. Grupę docelową stanowią użytkownicy w wieku 20-44 lat.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Player.pl promowany w telewizji i internecie. TVN celuje w grupę 20-44 lat

Celem kampanii wizerunkowej jest przede wszystkim poinformowanie użytkowników o wprowadzonej we wrześniu nowej wersji serwisu wraz z aplikacjami mobilnymi. W ramach współpracy z nc+ do Playera trafiają produkcje tej platformy.

- Nasze działania mają na celu zakomunikowanie zmian w playerze - począwszy od bardziej intuicyjnego UX, poprzez nowa szatę graficzną z nowym logo po rozszerzoną bibliotekę treści. Intuicyjność, nowoczesność i prostota to najważniejsze cechy tego najbardziej angażującego serwisu VOD na rynku - wyjaśnia Agata Fijałkowska, dyrektor marketingu Player.pl

Kampania potrwa do 5 listopada. Prowadzone działania reklamowe skierowane są do osób w wieku 20-44 lata i obejmują telewizję, internet oraz social media. Za pomysł, koordynację kampanii oraz kreację odpowiedzialny jest zespół marketingu Player.pl. Planowanie i zakup mediów przygotował dom mediowy Starcom.

grafika

Nowa wersja Player.pl została udostępniona dla wszystkich użytkowników we wrześniu. Zmieniono logotyp i grafikę oraz całkowicie przebudowano interfejs. W ofercie Playera pojawiło się siedem kanałów i wiele serii programów wyprodukowanych dla platformy nc+.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/stuu-martin-stankiewicz-i-naruciak-szkola-parodia-player-pl ##

Platforma dostępna jest na komputerach, urządzeniach mobilnych, Smart TV, konsolach Sony PlayStation oraz dla abonentów nc+, T-Mobile, Netia i Toya.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"